Gå til innhold

hva er det dummeste du har sakt til en jente/dame?


hølands_gutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ey, sorry, menn'e, du er nok litt for stor til å sitte rett foran tven, du.

Si ALDRI det til ei jente! :dontgetit:

 

og.

 

Øøhh, altså, det er bare mobilen som stikker deg i ryggen altså.

 

Det verste var at der og da var det faktisk det. Men måten jeg sa det på derimot :p

Lenke til kommentar

vet dette var tråden for hva du har sagt til jente/dame, men må nevne hva jeg ikke sa til min nåværende kjæreste en gang for lenge lenge siden. Vi var ikke sammen, men på konsert sammen. Plutselig kyssa han meg, hvorpå jeg fikk panikk og grep etter ølen min. Jeg drakk ganske lenge av den og bare satt der uten å si noe. Stakkars gutt. :D

Lenke til kommentar

Spilte volleyball på skolen, så kom ballen mot jenta som stod foran meg, men hun klarte å bomme på ballen slik at den traff bakken, så ropte hun til meg "du må jo stå bak meg da!" og da presterer jeg å svare "Jada kan godt ta deg bakfra jeg!" verste var vel at jeg ikke engang forsto hva jeg sa :p

Endret av Mavado
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

det hele startet med at jeg skulle leike meg mystery, og dro noen negs på ei venninne (anbefales ikke!) så dro jeg til med; "harru slengt på deg 2 kilo med brunkrem?". å før jeg visste ordet av det fikk jeg ett heftig klask i ansiktet. Hun sa hun ikke kjente meg igjen osv, hørte egntlig ikke etter. Hu ville verken snakke eller svare på sms i etterkant. såå det gikk dårlig.. møtte hu senere å fikk skværa opp. dro ett nytt triks hu fant svært atraktivt:D;)

Lenke til kommentar
Ei kjerring satt seg ned på fanget mitt , og jeg sier "Si ifra hvis du kjenner noe som stikker opp i deg".

 

 

Ho va ikke rette personen å si det til -.-

Haha :p

 

 

Sa til ei jente ei gang hu satt seg på fanget mitt" sykt tung du var a"..

 

Ooops, det var dumt sakt :p

Lenke til kommentar

Dumt? Nææh, likte den jeg.

 

Var på tryvann i russetida nå, og lånte øl-brillene til en jeg kjenner, du vet de med noen store, gule ølmugger forran øya. Gikk deretter bort til ei i klassen med godt humør og brøt ut "Fy faen xxxx, du er fantastisk deilig!" - jeg tok av meg brillene å prøvde å se noe skuffet ut.. Hun sto der i kjempehumør i 4-5 sek før hun forsto hva jeg mente.

 

Jeg fortjente vel det slaget i ansiktet, men var verdt det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Dumt? Nææh, likte den jeg.

 

Var på tryvann i russetida nå, og lånte øl-brillene til en jeg kjenner, du vet de med noen store, gule ølmugger forran øya. Gikk deretter bort til ei i klassen med godt humør og brøt ut "Fy faen xxxx, du er fantastisk deilig!" - jeg tok av meg brillene å prøvde å se noe skuffet ut.. Hun sto der i kjempehumør i 4-5 sek før hun forsto hva jeg mente.

 

Jeg fortjente vel det slaget i ansiktet, men var verdt det.

 

Hahahahaha!!! Dagens!! :!:

Lenke til kommentar

Va en gang i fylla jeg satt å tulla med ei jente, vi klådde litt på hverandre å tøva, så hadde jeg kila ho, og der jeg er ifra sier skitte. Ho va ikke fra samme plass som meg, så når Jeg sa: Du e bra skitten, så tok ho det litt feil.

 

Skjønte ikke før dagen etterpå hvorfor hun ble litt avsidende.

Endret av WowGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...