Gå til innhold

Få gratisversjon av Opera

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som Gimper sier, sikkert ikke nødvendig å skrive noe. Er nok ikke manuelt behandlet ;) Ser ut til at forumet til opera sliter, så jeg venter i spenning..

Skrevet

Dette var mildt sagt glimrende av Opera :thumbup: Slipper eg å søke på google etter ¤%&(#( :whistle:

Nei men, stå på Opera! * vil ha min versjon nu*

Skrevet
Kan man spare koden til senere, eller må den brukes i dag?

ja det lurer jeg på også

Tror nok den kan brukes tilfremtidige updates og re-install, alt annet ville bare vert tull ;)

Skrevet

Grattis Opera :) Flott produkt, selv om jeg nok foretrekker firefox, da denne er fri, samt at den fikser filtilordninger under Linux.

Forøvrig hadde de stor fest på Strand Resturant forrige lørdag :)

BTW: Er det noen som har fått Opera Mini til å funke? Har Telenor Djuce... Kan du i såfall sende meg en PM?

Skrevet

Synes noen nevnte et sted i forumet at Opera driver å ser på hva du surfer på. Stemmer dette, eller var det kun en falsk anklage om produktet til Opera?

Skrevet
Kan man spare koden til senere, eller må den brukes i dag?

ja det lurer jeg på også

Tror nok den kan brukes tilfremtidige updates og re-install, alt annet ville bare vert tull ;)

Noen som kan bekrefte?

Skrevet (endret)

Fekk ein melding på MSN frå ein som ikkje bruker Opera: "Do you want a free Opera license?". Yes please :D

Endret av zeph
Skrevet

Får håpe at denne koden er gyldig til seinare bruk.

Uansett så er dette eit flott tiltak frå Opera, og ikkje minst god reklame. Rekner med at dei kjem til å få ein del fleire brukarar på grunn av dette stuntet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...