Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg smeller alltid på noe fet musikk mens jeg spiller, så blir ikke lydene så monotone heller.

8726939[/snapback]

 

jeg må ha lyd på.. høres f.eks om en rogue stealter, noen kaste spell osv.

 

men det er no bare jeg da, er vandt med å sitte å lytte på lyder fra cs^^

Lenke til kommentar

Var selvsagt en liten spøk det med frostboltlyden. Men fire er fremdeles mye morsommere, med tankte på 3 spells og combustion. Btw, åpner alltid med pyro, så tar en fireball. Hvis en av de critter, kommer mobben aldri innpå. Om de ikke gjør det, er det en scorch eller 2....

Lenke til kommentar

Jeg synes det er kjempegøy å se hvor lenge man overlever hvis man blir ganket av en som er mye høyere enn meg. Drepte forresten nettop en warlock tre ganger. Water elemental gjør enorm skade. Dual frostbolt, blink, frost nova og så nuker man med diverse instants mens man springer rundt vedkommende. Og så må man bruke AoE silence (er belf). Det er lekende lett og moro.

Lenke til kommentar
Et lite spørsmål.

Hvem class har med dps av Mage og Warlock? :)

8740011[/snapback]

 

Spørs situasjonen og build. Warlocken min ut-DPSer lett en frostmage. Eller kanskje ikke, men jeg har aldri fått til noe særlig DPS med frost. Fire og arcane derimot, så troner nok magen min på topp

Lenke til kommentar
Vil nok si mage på begge områdene. Jeg, som mage, og de andre magene i guilden gjør mer skade enn 'locks på for eksempel Magheridon, som er en veldig lang tank and spank kamp (fireball spam i 13-15 min).

8741251[/snapback]

 

Men så har jo warlocks litt andre ting å tenke på under Mag fighten, selv om det bare er i starten.

Lenke til kommentar
Vil nok si mage på begge områdene. Jeg, som mage, og de andre magene i guilden gjør mer skade enn 'locks på for eksempel Magheridon, som er en veldig lang tank and spank kamp (fireball spam i 13-15 min).

8741251[/snapback]

hvor høy dps greier du å holde da?

Lenke til kommentar

Nedtur å mangle 200G for å kjøpe flying mount når jeg dinga 70 igår kveld. Men det er vel bare å kjøre gjennom 10-20 quests i Shadowmoon valley siden man får 11-12G pr quest etter 70.

 

GIEF GLOD PLIEX LOL!??!!11

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...