Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sitter å leiker meg litt med talents. er ganske noob på mage og så kan hende jeg har bommet litt her

 

men hva synest dere om denne builden? Fire vil være main dmg menst jeg har litt frost for AOE grinding, gjøre meg litt mer seig livet i pvp og kunne kaste et par frost bolts vist jeg får fire lock down.

 

http://www.wowhead.com/?talent=kZEgMzf0cRLRZVAMhs00o

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

hei.

 

hva bør en mage ha mye av når man skal kjøre pvp?

Stam, int, + dmg osv....

 

jeg har nå 511 +dmg og har hørt at man bør ha mye av det...

men føler da at jeg underprioriterer staminaen litt har rundt 8000 mana

unbuffed, men bare 7000 health.... synes det er litt lite...

er + dmg så viktig som jeg har hørt det er for mages?

 

takker for svar....:)

Lenke til kommentar
Sitter og tenker på å skifte til et fire-build igjen (har ikke hatt det siden 60) og lekte meg frem til denne løsningen:

http://www.wowhead.com/?talent=kV0VZxgzzfcIReRt0h

 

Jeg fokuserer på soloing/questing samt PvE (i form av 5-man instancer, ikke heroic enda).

 

Kommentarer?

8616994[/snapback]

 

 

Jeg hadde heller tatt to points i arcane subltety, ettersom du kun har points i arcane for å få clearcast.

 

Jeg ville også kanskje fjernet de to pointsene fra blazing speed og puttet de i impact, event. incernation.

 

Jeg spiller en full fire build, men jeg har enda ikke kommet til 70 med magen, men vurderer en respcec til dette:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

 

Jeg har aldri spilt frost mage tidligere, har kun hatt 3m/PoM spec. på 60.

Lenke til kommentar

Jeg er forsåvidt enig i at to poeng i Arcane Subtlety ikke er dumt, men jeg likte Blazing Speed godt nok på level 60 til at jeg synes det er greit å ha. I PvE-sammenheng er det greit å kunne unnslippe "movement impairing effects" (finnes Net og Frost Nova i Steamvaults, for eksempel, og Daze er jo alltid et helvete). Synes det er en bedre form for overlevelse enn å satse på at Impact proccer.

Lenke til kommentar
Jeg er forsåvidt enig i at to poeng i Arcane Subtlety ikke er dumt, men jeg likte Blazing Speed godt nok på level 60 til at jeg synes det er greit å ha. I PvE-sammenheng er det greit å kunne unnslippe "movement impairing effects" (finnes Net og Frost Nova i Steamvaults, for eksempel, og Daze er jo alltid et helvete). Synes det er en bedre form for overlevelse enn å satse på at Impact proccer.

8617211[/snapback]

 

Du kan allikavel fjerne de fem poengene du har i arcane focus og flytte to over til arcane subtlety, det vil uansett gi deg mer enn fem poeng i arcane focus.

 

Nå skal de sies at blink også fjerner "movement impairing effects"? Ihvertfall frost nova og net?

 

Har du en god gruppe er det sjelden noe problem i Steamvaults. ;)

(vil bare legge til en disclaimer, jeg har aldri spilt magen min i Steamvaults, kun feralol druid)

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt å flytte to poeng over til Arcane Subtlety :)

 

Ja, Blink fjerner "movement impairing effects", men skillen koster mana, global cooldown og er ikke like kontrollerbar som å flytte på karakteren selv.

 

Jeg nevnte Steamvaults som eksempel fordi det var det stedet jeg besøkte sist. Etter mine preferanser ser jeg på Blazing Speed som et helt kurant talent å ha poeng i, men kanskje jeg burde flytte ett poeng til Incinerate for å få full pott i dette talentet? (Slik: http://www.wowhead.com/?talent=of0VZxgMzfcIkeRt0h)

 

Bortsett fra de kommentarene som allerede har kommet, er det noe annet å si om buildet?

Endret av -NeoRag-
Lenke til kommentar
Har en LV64 mage jeg leker meg med. Er usikker om jeg skal ta Aldor eller Scryers. Har trailor/Echam som professions. Noe tips ?

8641277[/snapback]

Jeg angrer som faen at jeg tok aldor. Ville valgt Scryer selv nå...

Du får epic ring og +dmg enchant fra scryers, og fra aldor får du en shoulder enchant som bare er litt bedre enn scryer sin shoulder ench. Så...VELG SCRYER! (ja, jeg er 70 mage)

Lenke til kommentar
Har en LV64 mage jeg leker meg med. Er usikker om jeg skal ta Aldor eller Scryers. Har trailor/Echam som professions. Noe tips ?

8641277[/snapback]

Jeg angrer som faen at jeg tok aldor. Ville valgt Scryer selv nå...

Du får epic ring og +dmg enchant fra scryers, og fra aldor får du en shoulder enchant som bare er litt bedre enn scryer sin shoulder ench. Så...VELG SCRYER! (ja, jeg er 70 mage)

8642245[/snapback]

 

Problemet er vel de trailor recipes du får fra Aldor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...