Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AoE er en av de største fordelene med mage. Det lar deg angripe veldig mange fiender samtidig og når du har lært å grinde skikkelig med det og kanskje får litt hjelp fra en healer venn (priest er best) kan du ta 10-20 om gangen! Jeg pleide å ta 10-12 om gangen med en warlock venn og på den måten levlet vi meget fort. Brukte cirka 45 sekunder på å drepe motstanderne, 30 sekunder på å drikke og 15 sekunder på å finne nye.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken av disse 2 elemental buildan jeg skal gå for:/

 

Uten ice barrier men med mer skade

 

Ice barrier men minder skade.

 

så skal bør jeg velge ice barrier, 20% minder CD on div frost spells.

 

eller.

 

molten fury, 4% mer skade til fire spells, combustion og +2% crit?

 

vanskelig dette:/

 

Fire kommer til å bli main dmg, frost er kun for å overleve litt mer og kunne AOE grinde .

 

Kommer vel til å pvp'e for det meste.

Lenke til kommentar

Vi trenger da ikke blind for å drepe mages? Cloak of skill ftw. :>

 

Rollet en mage i dag, tenker at jeg går for fire til levling. Er det lurt å pøse på med så mye spelldamage som mulig (Fiery wrath) eller tåler man såpass lite uten +stamina osv at Eagle er bedre?

 

Conjure water > spirit, såpass veit jeg i hvertfall.

Lenke til kommentar
Altså, jeg levlet til 53 og hadde da ca. 1400hp, men 168 spelldamage (ikke så utrolig etter en viss balancedruid. :>) men spiste alt, så det er strengt tatt ikke noe problem.

8870225[/snapback]

 

 

på lvl 49 har jeg 1980hp, +169 fire dmg, 4090 mana. og det er uten å være twink.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...