Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er arctic winds noe å satse på, vil det merkes? Merket forskjellen fra f.eks 5-10% hit på warrioren.

8554808[/snapback]

Leter fremdeles etter et svar. :)

 

Jeg valgte å bruke de fremtidige poengene på at de skal gå saktere når jeg gjør AoE.

8564359[/snapback]

 

Er verdt det etter neste patch da den blir buffet med 5% mer frost dmg maxet ut.

Lenke til kommentar
Warriors er jo en lett sak for en mage uansett spec, poenget er at om du kan spille frost så er det så ufattelig mye bedre en pom pyro.

8561129[/snapback]

PoM\ice block er og ganske heftig.

8563600[/snapback]

Skal ikke nekte for det, men selv foretrekker jeg full frost for mer crowd controll.

Lenke til kommentar

Bare jeg som føler at mana er et stort problem i PvP? Er ofte jeg går oom i løpet av kort tid. Ice Barrier og Blink tar svært mye mana, og det er to ting man bruker stortsett hele tiden i Arena. Er blitt en del tap i det siste p.g.a jeg går oom og ikke har nok dps til å burste ned folk.

 

Synes Blizzard bør øke manaen på Gladiator settet, går selv rundt med 8k mana buffed og det holder ikke mot teams som klarer å overleve lenge. Til og med i dueller har jeg gått oom.

 

Blizzard bør enten som sagt sette på mer int på Gladiator settet, eller senke mana-costs for icebarrier, blink etc.

Endret av cve
Lenke til kommentar
Er litt enig der.

Jeg er selv Arc/Fire spec (eller nubspec ifølge leetpr0's) og manaen forsvinner veldig kjapt. I PvE derimot går jeg aldri tom ...

 

8k mana buffed høres litt lite ut.

8569733[/snapback]

 

Ja det er svært lite, ironisk nok at hadde jeg større mana pool når jeg dinget 70 enn nå. Det har stort sett med at jeg har byttet ut gear med Honor epics og Gladiator gear, som nesten ikke har noe mana. jeg skjønner ikke hvorfor Blizz straffer Mage så mye på pvp fronten, ingen andre klasser sliter så mye med mana som en mage i pvp. Jeg kunne nok hatt mer mana hvis jeg byttet litt om på gear, men da synker resillience og stamina drastisk, og det blir et for stort tap, særlig når alle andre klasser kan ha mer/samme HP uten at de sliter med mana.

Lenke til kommentar

En grunn til at mages har mindre mana på PvP gear kan jo være fordi de har mana gem, evocation og evt. invis, løp og gjemme seg for å drikke conjured water i hver eneste arena. Sier ikke at det er riktig eller noe sånt men det kan jo være derfor.

Lenke til kommentar
En grunn til at mages har mindre mana på PvP gear kan jo være fordi de har mana gem, evocation og evt. invis, løp og gjemme seg for å drikke conjured water i hver eneste arena. Sier ikke at det er riktig eller noe sånt men det kan jo være derfor.

8570024[/snapback]

 

 

tror neppe at du har spillt eller spiller mage...

Lenke til kommentar
En grunn til at mages har mindre mana på PvP gear kan jo være fordi de har mana gem, evocation og evt. invis, løp og gjemme seg for å drikke conjured water i hver eneste arena. Sier ikke at det er riktig eller noe sånt men det kan jo være derfor.

8570024[/snapback]

 

 

tror neppe at du har spillt eller spiller mage...

8570240[/snapback]

Jeg sa ikke at det var en gyldig grunn, men at det kunne være derfor. Jeg påsto heller ikke at jeg har spilt mage men ga et mulig svar på hvorfor det er mindre int på PvP gear. Om mages hadde løpt rundt med 10k mana, evocation og mana gem ville det kanskje vært for mye? Nei jeg spiller ikke mage.

Lenke til kommentar
Synes Blizzard bør øke manaen på Gladiator settet, går selv rundt med 8k mana buffed og det holder ikke mot teams som klarer å overleve lenge.

8569701[/snapback]

 

 

Bare jeg som ikke synes det blir helt riktig med mage som har mye hp, mana, resilience og spelldamage i PvP? Dere kan ikke få alt dere peker på heller! Om casters kan holde på i evigheter er det 0 grunn til å ha med for eksempel rogues i arena. Holdt nesten på å nevne warriors også, men de har ingen grunn til å klage uansett om dette trer i kraft.

 

MysticoN: I 5v5 finnes det bruk for vann/mat. En velkjent taktikk om en mage står igjen mot andre klasser er for eksempel sheep-stikk av-drink, men skjønner hva du mener, ofte er det for mye som skjer til at man har nok tid til å drikke seg opp til full mana igjen.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...