Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driver å levler en mage om dagen, og er i outlands om et par levler. Har begynt å fundere litt på hva slags build jeg skal ha når jeg kommer meg til 70.

 

Jeg kommer stort sett til å ha hovedfokus på PVP. Usikkert om det blir mest BG eller arena, men jeg vil også ha muligheten til å ta litt heroics ++

 

Kom til slutt frem til denne:

 

http://www.wowhead.com/?talent=of0Vf0fzZVx0zZVVrcobxs

 

Blir den FOR hybrid? Går jeg glipp av for mye av snackset nederst i treene? Har lzm både iceblock, shatter, pom-pyro og imp counterspell for PVP, og clearcasting + arcane meditation for instancer...

 

Noen som har kommentarer til builden? Evt har et bedre forslag som vil passe til meg på lvl 70?

 

 

EDIT: Frostbite vs permafrost. Hva bør jeg ta?

Endret av Gnimmels
Lenke til kommentar
hm, veldig varierende etter ossen talents du har.

8751230[/snapback]

spurte igrunn om hvor høy dps Skurupu greide under hele magtheridon fighten :)

8751527[/snapback]

 

Aner ikke. Har ikke addons som måler slikt. Base på fireball er 720 dps. Men så har jeg jo også over 30% crit, som ikke er tatt med i regnestykke. Det eneste jeg veit er at mages alltid ligger rett bak rogues på damage meter. Nesten uansett fight, selv på lange kamper som Maggy.

Lenke til kommentar

Winter's chill er et pve talent som er veldig bra i raids, men å være frost i raids gjør sånn at du har minst dmg av alle sammen.

frost er mere et solo pvp og pve opplegg. Det er geinalt i 5 mann som Black morass, men ikke til noe annet.

Lenke til kommentar
Gah respeca pve fire raid spec no, elendig til pvp.

Greier ikke en gang å drepe en lock *cry*

8783897[/snapback]

Pleier locks å være lette for dere mages? :o

8783934[/snapback]

 

For meg har det alltid vært lett, fra arcane/fire til frost har jeg greid det, men ikke som pve fire! *cry*

Lenke til kommentar

Hvis du er warlock, fear magen, banish elemental og gå løs på fyren ^^ Da spammer han ice block og sånt i mens, men dør alikevel.

Locks er lette å ta hvis du husker på noen ting, feks hvis du slåss mot en void prøver du å drepe han og når han bruker sacrifce, spellstealer du den.

Lenke til kommentar
Hvis du er warlock, fear magen, banish elemental og gå løs på fyren ^^ Da spammer han ice block og sånt i mens, men dør alikevel.

Locks er lette å ta hvis du husker på noen ting, feks hvis du slåss mot en void prøver du å drepe han og når han bruker sacrifce, spellstealer du den.

8786933[/snapback]

LoL det har jeg ikke prøvd enda :!: MÅ prøves!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...