Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, jeg skal respecce til en fireball-basert build, og har kommet med to forslag. Jeg skal ha minimum 10 poeng i Arcane (Clearcast), selv om Meditation hadde vært fint (Fint med manaregen når jeg får molten armour).

 

Jeg er level 54 nå:

 

Build 1 vil tvinge meg til å vente 5 levler med 5/5 Empowered Fireball, men vil til gjengjeld gi meg Clearcast. Her velger jeg å bruke to poeng i Blazing speed, da jeg trenger litt survivability hvis jeg først får adds/blir slått på.

 

Build 2 gir meg Empowered fireball og Dragon's Breath, men jeg mister Molten Fury (Som er genialt, men føler den er mer for større instances der mobs holder seg under 20% en stund), jeg får 4/5 Fire Power, da jeg har en fordel i Blazing Speed. Jeg har her lagt grunnlaget for å begynne på Clearcast, og den vil se ut som noe sånt på level 70.

 

Tips/innspil til hva jeg bør bruke?

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Men Vurtne har vel ingen 70 filmer?

Han lagde film med world pvp 60-70 og på slutten sletta han charen sin.

8716258[/snapback]

 

joda, sant det.. glemte at han sa lvl 70 filmer.. men uansett. hvorfor se lvl 70 filmer når man kan se vurtne på lvl 66? :D

8716388[/snapback]

mhm!.

Det er den råeste pvp filmen jeg har sett!! :D:love:

Lenke til kommentar
Evt hvis du vil ha det moro mens du levler, respecc tilbake til fire^^

8724205[/snapback]

 

Enig. Frost suger hardt.

 

FIRE FTW! :dribble:

8724281[/snapback]

søk på vurtne på warcraftmovies..

Der ser du at frost EIER det også! :)

Han er helt syyk! :love:

 

Edit: I pvp :!:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Personlig syntes jeg at frost er bedre enn fire og det er ikke så altfor mye mindre damage heller. Critter jo på halvparten av frostboltene mine med frost nova og frostbite. Det tar kanskje litt tid å bli vant til det men det er verdt det.

8724458[/snapback]

 

Så du mener at jeg burde vente litt med å respecce tilbake til fire igjenn?

:hmm:

Lenke til kommentar

Har spillt myye med både fire og frost. Mulig at frost er litt mer effektiv, gjør helt grei damage, du har bedre aoe muligheter osv, men det er så grenseløst kjedelig. Når jeg hadde levlet ca 1-40 med frost holdt jeg på å spy av den faens frostbolt lyden... Hendte jeg våkna opp svett og jævlig etter mareritt om frostboltlyd!

 

Fire er mye bedre.. Du har 3 singletarget spells å forholde deg til. Gir mye mer variasjon. Jeg bruker faktsik alle 3 hele tiden. Du critter masse! :dribble: Særlig med combustion.. Gjør hele levlingen mye morsommere! Og det er ikke så mye nedetid som alle frostmager sier at det er... Merker ærlig talt ikke noen særlig stor forskjell fra da jeg var frost på nedetid området... Må kanskje drikke LITTT oftere, men jeg dreper fortere også... Må som regel drikke en gang mellom hver evocation... Altså hvert 8ende minutt!

 

Yeah...

Lenke til kommentar

Critter ekstremt ofte med full frost-spec også. Jeg critter minst 1-2 ganger iløpet av en 30 sekunders fight. Pluss at Frostbite slår til nesten hele tiden som fryser fienden fast i bakken noen sekunder. Frostbuild er drit fram til rundt lvl 50 pga man ikke får talents som gjør det skikkelig effektivt. Så jeg var Fire frem til lvl 55 ellerno, og switcha til full frost. Og jeg kan få en 45 sekunders pet som hiver frostbolts + Frost nova.

 

Prøvde å gå tilbake til en fire-build etter en patch, men det ble bare helt rart, mobbene kommer jo så FORT mot deg! hehe. Så jeg specca tilbake til frost, jeg.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Jepp, å ha MINST 55% crit på ALT som er frosset er rett og slett for bra. Det blir ofest bare frostbolt hamring, og at den før før den når deg.

 

Redigert: Med frost er det og utrolig morsomt i dueller med warriors. Noen ganger setter motsatte faction seg rett og slett ned når de ser at du er frost. :wee:

Endret av Fruktkake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...