Gå til innhold

Google Talk er lansert! MSN Messenger konkurrent

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Et stort minus med Google-talk er at man ikke har mulighet til å sende filer til kontaktene.. mye enklere å sende over IM enn mail. Håper Google vil ordne dette etterhvert.

Endret av asdfgh
Videoannonse
Annonse
Skrevet

telefonidelen fungerer utmerket. snakket med en person i afrika nettopp og forbindelsen var litt klarere enn med skype. dette ser lovende ut!

avinstallerte msn messenger en gang for alle nå, så hvis jeg absolutt må chatte med noen via messenger, gjør jeg det heller via webleseren:

http://webmessenger.msn.com/

Skrevet (endret)
Ok. PEBKAC.

:!: Forøvrig genialt at de bruker jabber, så kan jeg bare bruke gaim til irc,msn og google talk

edit:

Legg til meg da dere så vi får testet dette. :)

Min mail er: [email protected]

done

Endret av dabear
Skrevet (endret)

Man kan bare legge til folk med Gmail addresse ja :hmm:

Et ganske rent program. Håper det blir mere kompatibelt men andre addresser osv.

Addet deg datating :p

Endret av Pels
Skrevet
Snudging og widging og sånt har overtaket gitt.

Åhh ...jeg bare hater de funksjonene, men ikke dumt for forelska fjortiser da

Det går an å disable det meste, heldigvis.

Skrevet

BETA fra Google betyr bare at de mener at programmet ikke er ferdig. Hadde de laget MSN Messenger, så hadde det stått Beta til evig tid!

Skrevet

Jeg synes Skype og Google Talk ligner veldig, men det er kanskje bare meg. Synes google talk virker veldig greit, men så sant jeg ikke får over mange kontakter dit som jeg snakker med kommer jeg sakte, men sikkert, til å slutte med det som jeg gjorde med ICQ, Yahoo osv.

Har selvfølgelig prøvd å få folk til google talk, og om noen vil adde meg er adressen toniou[@]gmail[.]com. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...