Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare å innse, mannskapet er for dårlig. Og jeg klarer ikke å ta noen andre enn Klopp på dette. Han kan være så god manager han vil, men det må noe overnaturlig til for at dette mannskapet skal være med i toppen av PL. "Wiljnaldum som ble byttet inn i 2.omg idag" (sarkasme) gjorde hele 3 offensive involveringer som kunne ledet til noe idag, imponerende altså! Beste han har vist så langt! £25m well spent... 

 

Kampen idag, hadde man spilt som dette mot Burnley, så hadde man tapt igjen. Det dette Tottenham-laget viste idag var særdeles svakt, med en usynlig Kane og en råtten Alli, det er uforståelig at man klarer å slippe inn idag også... Til og med Mignolet hadde en kanonsave. Jeg ser bare ikke for meg hvordan det defensive skal fungere med disse spillerne. Alderweid(?) får stå fri på corner og heade med en passiv Lovren stående å se på, helt utilgivelig. Helt uforstyrret.

 

For dårlig. Tror jeg justerer forhåpningene mine allerede, tidlig, vet, men så svakt man har begynt sesongen så er det på sin plass. Det blir ikke noen 3.plass av dette lortespillet... Bare flaks at man slo Arsenal, selv om få vil innrømme det. 8.plass ser ut som en realistisk plassering per dags dato utifra spill. FA-cupen bør prioriteres høyt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må ikke glemme at Arsenal stilte et svært redusert lag, trolig det svakeste laget de stiller i PL denne sesongen. Når det er sagt så var vi jo utrolig heldige med å møte dem akkurat da.

 

Liker ikke at vi har så mange spillere ute av posisjon. Milner på back, Firmino som spiss (som riktignok var BB) og Wijnaldum i en defensiv rolle. Sånn har det jo vært alt for mye av i Liverpool, som har gått sesong etter sesong uten å investere i en solid VB eller midtbaneanker. Eller da Sterling var spiss... la oss i hvertfall starte med å hente en skikkelig VB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...