Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Men, sett opp en topp 4'er på topp for City og United da, så vi kan sammenlikne litt nøyere. Spiss, AMC, AMR, AML. Jeg vil si at alsidighet og dekning av alle de 4 posisjonene er viktig og at alder også er en faktor.

Zlatan > Aguero > Costa > Sturtidge

 

Hazard > Coutinho > Martial > Sterling

 

De Bruyne > Micki > Firmino > Oscar

 

Silva > Willian > Mane > Lingard

 

Du har rett i at Sturtidge er god på sitt beste, men han er jo aldri på sitt beste... Zlatan, Aguero og Costa er dessuten bedre uansett

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Zlatan bedre enn Agüero? (Og det sier jeg selv som United fan).

 

Han har stort sett vært den beste spissen i PL siden 2011 (spesielt de tre siste sesongene) (Suarez, RvP (12/13) og Costa (høsten 2014) må også nevnes). Agüero har til og med et bedre målsnitt enn han i 2 av de 3 siste sesongene (98, 97, 90 vs 67, 105, 106 (min mellom hvert mål)), og det i en liga med høyere nivå. Jeg håper selvfølgelig at vi kan si noe annet etter denne sesongen, men inntil han har fått flere kamper på å bevise at han kan prestere over tid her, så er det vel svært få som vil kunne rangere han som bedre enn Agüero (i PL).

 

Edit: Når det er sagt så er nok Zlatan en mer "riktig" spiller for United. Da han bringer med seg en autoritet og vinnermentalitet som sårt har vært trengt etter at Vidic, Ferdinand, Evra, Giggs, Scholes, Keane, Schmeichel, ect forsvant / la opp. Edit2: Men nå blir det vel litt mye Unitedprat i Liverpooltråden...

Endret av blured
Lenke til kommentar

 

Men, sett opp en topp 4'er på topp for City og United da, så vi kan sammenlikne litt nøyere. Spiss, AMC, AMR, AML. Jeg vil si at alsidighet og dekning av alle de 4 posisjonene er viktig og at alder også er en faktor.

Zlatan > Aguero > Costa > Sturtidge

 

Hazard > Coutinho > Martial > Sterling

 

De Bruyne > Micki > Firmino > Oscar

 

Silva > Willian > Mane > Lingard

 

Du har rett i at Sturtidge er god på sitt beste, men han er jo aldri på sitt beste... Zlatan, Aguero og Costa er dessuten bedre uansett

 

 

HÆ? Zlatan foran Aguero? Vil si Aguero er klart best av de 4. Hadde jeg vært manager og kunne fått 1 av de gratis hadde jeg soleklart gått for Aguero. Helt uten tvil. Jeg liker også Zlatan men han er gammel. Sturridge har et vanvittig høyt nivå når han spiller på sitt beste, men sliter jo endel med skader. Han er den mest alsidige ved siden av Aguero. Costa har bevist flere sesonger hvor god han er, også i Premier League.

 

Jeg vil si Aguero > Costa > Sturridge/Zlatan (omtrent like gode, jeg ville heller hatt Sturridge siden han er yngre, og Zlatan siden han er mindre skadet)

 

Enig med Venstre ving sånn omtrent. Vil si Martial og Sterling holder mye lavere nivå enn Hazard/Coutinho. Coutinho/Hazard > Martial/Sterling.

 

De Bruyne/Oscar omtrent likt > Firminho/Mkhitaryan (omtrent likt)

 

Er ikke så glad i Silva personlig. Ville heller hatt Manè > Silva > Willian > Lingaard. På denne posisjonen synes jeg alder spiller en rolle i mitt valg og jeg synes ikke Silva er så god. Manè har enormt potensial og er allerede god. Lingaard er klart dårligst.

 

 

Jeg får vel også legge til at jeg ikke er Liverpool fan, men at jeg delvis heier på Liverpool, fordi jeg synes det hadde vært gøy om de hadde vunnet Premier League. Ikke bare for Liverpool, men også for Premier League sin del.

Lenke til kommentar
Edit: Når det er sagt så er nok Zlatan en mer "riktig" spiller for United. Da han bringer med seg en autoritet og vinnermentalitet som sårt har vært trengt

 

Zlatan er en meget god match for United, akkurat den typen de trenger. Nå må de bare kvitte seg med Rooney. Han holder klubben tilbake. United har sårt trengt en spiss ganske lenge. Liverpool også forsåvidt, men det er mest fordi Sturridge er skadet hele tiden. Benteke var et desperat bomkjøp, selv om han er en god spiss. Men han passer ikke inn på noen av disse lagene.

Lenke til kommentar

 

 

Men, sett opp en topp 4'er på topp for City og United da, så vi kan sammenlikne litt nøyere. Spiss, AMC, AMR, AML. Jeg vil si at alsidighet og dekning av alle de 4 posisjonene er viktig og at alder også er en faktor.

Zlatan > Aguero > Costa > Sturtidge

 

Hazard > Coutinho > Martial > Sterling

 

De Bruyne > Micki > Firmino > Oscar

 

Silva > Willian > Mane > Lingard

 

Du har rett i at Sturtidge er god på sitt beste, men han er jo aldri på sitt beste... Zlatan, Aguero og Costa er dessuten bedre uansett

HÆ? Zlatan foran Aguero? Vil si Aguero er klart best av de 4. Hadde jeg vært manager og kunne fått 1 av de gratis hadde jeg soleklart gått for Aguero. Helt uten tvil. Jeg liker også Zlatan men han er gammel.

 

Nøyaktig ett innlegg over ditt sa han seg enig i at Aguero er den beste spissen i ligaen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...