Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest bruker-343576

Skrtel og Ibe bekreftet solgt i dag. Tanker?

Greit å kvitte seg med Skrtel. Ibe fikk vi vel en god deal på mtp tilbakekjøp eller videresalg. Men nå er vi nødt å få inn en ny midtstopper og venstreback pga skaden til Gomez... helst litt kjapt.

Lenke til kommentar

 

Skrtel og Ibe bekreftet solgt i dag. Tanker?

Greit å kvitte seg med Skrtel. Ibe fikk vi vel en god deal på mtp tilbakekjøp eller videresalg. Men nå er vi nødt å få inn en ny midtstopper og venstreback pga skaden til Gomez... helst litt kjapt.

Enig med venstreback, men behovet for stopper ser jeg ikke helt? Nå er det tre gode alternativer. Backup i Lucas, Ilori og Gomez. Jeg håper det andre deler av laget som forsterkes før stopper. Hjalp godt at Sakho ble frikjent.

Lenke til kommentar

 

Long time no see. Blir artig å se dere kjempe i toppen av tabellen iår. Den nedre halvdel riktignok, men fortsatt.

 

Toodels.

La oss le av hverandres ulykke i år som i fjor.

 

Blir like gøy som alltid :)

 

Hadde sagt meg enig i fjor sommer, i år vinner vi PL. Finnes ikke ulykke når vi gjør et overgangvindu som i år, samt har unge (store) talenter som venter på å ta verden med storm i bakhånd. Samt endel materiale som har underprestert under den forferdelige LVG. Jeg tror parantes-spillere i fjor som Memphis, Schneiderlin, Herrera mfl vil vise sin verdi i år - endelig. Ikke glem Shaw tilbake fra skade.United blir the real deal og er i en helt annen hylle enn den Liverpool er i. Mane var en fin signering og med Firminho, Coutinho og Sturrigde i bakhånd blir nok LFC et artig lag å følge i sesongen som kommer, men er ingen trussel helt i toppen.

 

Klopp, Conte, Mourinho, Guardiola, Pochettino, Koeman med flere. Blir en vanvittig fet sesong! Mange år siden jeg har gledet meg så mye. Bare en drøy mnd til nå også, det går jævlig fort. 

 

Som gammal Boro sympatisør, så er jeg fornøyd med å få de opp også. :)

Lenke til kommentar

(Nå er jeg Newcastle-supporter, så jeg er ikke helt nøytral i saken)

 

 

Er ikke Wijnaldum en type spiller dere trenger aller minst? AMC / Offensiv midt er vel kanskje der dere er aller mest dekket mtp. at Mane, Coutinho, Firmino og Lallana som kan spille i den rollen.

 

I tillegg til å ha "talenter" som Teixeira som bør få spilletid, om det skal bli noe ut av ham. 

 

 

Om han selges håper jeg uansett han går for blodpris, men jeg skulle helst sett han i Newcastledrakt seff.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...