Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg har tatt 3 ketaminbeh men noen bra dager og ned igjen. Kan det virke med fler? Noen med erfaring?


Anbefalte innlegg

  • Live110910 endret tittelen til Jeg har tatt 3 ketaminbeh men noen bra dager og ned igjen. Kan det virke med fler? Noen med erfaring?
Videoannonse
Annonse

For å utdype gjør jeg dette privat så koster flesk. Fikk veldig opptur første dagen og dager innimellom etterpå. Men morgenen er værst med mye svarte tanker. Slitt med dette siden en ulykke 3 år siden og hodeoperasjon. Bare lurer på om det er værdt å gi det et forsøk med noen fler behandlinger? Utålmodig! Veldig glad om noen hhar vært i samme båt og kan gi meg håp.🫶🏻

Lenke til kommentar
Gjest 3937b...736

Om jeg ikke husker feil tok jeg 6 Behandlinger over 2 uker når jeg startet. Effekten ble bedre å bedre ved hver behandling for meg på denne tiden. 

Dessverre fikk jeg dårlig respons på senere behandlinger og sluttet behandlingen.

Anonymous poster hash: 3937b...736

Lenke til kommentar
Gjest 3937b...736
Live110910 skrev (Akkurat nå):

Takk for svar. Gikk du helt tilbake?

Usikker på hva du mener med helt tilbake.

Jeg tok behandling for angst, primært. 

Hadde god effekt i starten men etterhvert økte den pga behandlingen var så ubehagelig.

Anonymous poster hash: 3937b...736

Lenke til kommentar
Gjest 3937b...736
Live110910 skrev (26 minutter siden):

Merkelig jeg fikk så opptur, og dagen etter down. Men får gi det litt tid. Må bare spørre, blir jo så dyrt. Hjelper det, er det ok.

Ja det er dyrt og dessverre er det varierende priser. Jeg betalte vell 2000 pr behandling. Men har hørt opp mot 5000.

Men vill anbefale deg å ta mer om du har effekt. Men dette finner du ut sammen med behandler!

Masse lykke til, håper det blir bedre:)

Anonymous poster hash: 3937b...736

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...