Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

For å være litt seriøs, for engangs skyld. De som ikke greide å få med seg at Wijanldum var klasse i Newcastle kan absolutt ikke et snev om fotball. Vanskelig å skinne over tid på et lag uten spisser, forsvar, vinger og med skade på den eneste gode keeperen de hadde. Wijnaldum hadde altså en Tiote og Anita som partnere på midten. Hvem av de to som er verst, ja det er en konkurranse i seg selv. Midtbanespiller som scorer mål = verdi. Mane er også en bra signering, om ikke noe kjedelig. 

 

Klopp vet hva han driver med. LFC er klart bedre nå enn hva de var før sommeren startet. Finnes ikke tvil i min bok at dere er med å kjempe om topp 4.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil tror fortsatt at Liverpool ikke har god nok balanse defensivt på midten. Laget er forsterket, men ikke i den posisjonen som i mine uvitende øyne er kanskje den viktigste å få inn en kvalitetsspiller på. Jeg misunner Chelsea som har fått tak i Kanté.

 

Uansett så gleder jeg meg til neste sesong!

Lenke til kommentar

Jürgen Klopp ønsker å sikre seg nok en midtbanespiller fra Newcastle. Moussa Sissoko kan bli Liverpools neste storkjøp fra klubben i Nordøst-England. Newcastle har satt en prislapp på 35 millioner pund.

Shields Gazette

 

 

Er det meningen at Liverpool skal sponse hele Newcastle eller? Hvor mange offensive midtbanenspillere trenger vi egentlig?

Lenke til kommentar

Jürgen Klopp ønsker å sikre seg nok en midtbanespiller fra Newcastle. Moussa Sissoko kan bli Liverpools neste storkjøp fra klubben i Nordøst-England. Newcastle har satt en prislapp på 35 millioner pund.

Shields Gazette

 

 

Er det meningen at Liverpool skal sponse hele Newcastle eller? Hvor mange offensive midtbanenspillere trenger vi egentlig?e

er ikke han defensiv sån egentlig?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jürgen Klopp ønsker å sikre seg nok en midtbanespiller fra Newcastle. Moussa Sissoko kan bli Liverpools neste storkjøp fra klubben i Nordøst-England. Newcastle har satt en prislapp på 35 millioner pund.

Shields Gazette

 

 

Er det meningen at Liverpool skal sponse hele Newcastle eller? Hvor mange offensive midtbanenspillere trenger vi egentlig?

 

Forferdelig spiller. Ikke verdt 10m engang. Kan byttes mot Flanagan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...