Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om Balotelli og Benteke ikke selges, så er det i hvert fall mange valg på spissplass.

 

Men det som virkelig trenges er backer, både venstreback og høyreback. Kom til å tenke på hva som ville skje om både Moreno og Clyne skulle bli ute i flere måneder med skade.

Endret av Shi
Lenke til kommentar

Jeg blir fysisik uvell av hvor dyktige amerikanerne deres er til å selge spillere. Dere får mer for folk som Ibe, Benteke (etterhvert) Smith og faens oldemor enn vi greide for Hernandez, Persie, Nani mfl som alle gikk for smårusk. Trenger jeg nevne Pogba for slikk og ingenting....

 

 

Han var da en av de beste spillerene i EM. Men har ikke sett han spille noe i New Castle.

El Hadji Diouf var en av de beste spillerne i VM....

 

Folk må bare slutte å bruke et fåtalls landskamper som et viktig redskap for å bedømme spillere. Nivået mht tempo er utrolig mye lavere i et EM. Island og Wales gikk langt, sier sitt. Kan nevne i fleng krøkkespillere som herja i mesterskap som siden visnet bort til ingenting etter å ha fått store kontrakter. I United land kalles det Poborsky-effekten. Hal-Robson Kanu er ettertraktet etter EM, en spiller som knapt har greid å knyte lissa når han fikk sjansen i PL. Frigitt av Reading...

 

Sissoko er ikke elendig, men var ei lat fille i et lag som rykka ned. Hinsides all fornuft om dere kjøper han og ødelegger det som til nå faktisk har vært et ganske "shrewd" vindu for deres vedkommende. 

Lenke til kommentar

Hvis det viser seg at vi får £3+mill for Smith så er jo det helt vanvittig. Vi snakker tross alt om en spiller som var frigitt fra Liverpool forrige sesong. Som ikke var ansett god nok for Rosenborg hvor han var på prøve spill.

 

Så blir han hentet tilbake, spiller 2-3 greie kamper og voila! Money in the bank! Thanks! :D

Lenke til kommentar

Må huske på at da United kvittet seg med de spillerne du nevner St Louis, så kvittet de seg også med enorme lønninger som ikke Liverpool har mulighet til å matche. Men er også enig, vi burde fått mer penger for dem. Og Liverpool selger dyrt, som er godt gjort.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Vel.. Etter at jeg så et ordentlig bilde på Liverpool.no så må jeg si at de så litt bedre ut enn jeg trodde.

Syns det er artig jeg med 3. drakter som skiller seg litt ut. :)

 

Litt pussig at vi har dårlig dekning på venstreback og selger den ene ok dekningen vi hadde. :p

Tipper at Milner bare blir tredjevalg, med Gomez som andrevalg når han blir skadefri.

Det er vel generelt et veldig vanskelig marked innen gode venstrebacker. De fleste klubber tviholder på de de har. :p

Lenke til kommentar

– Og jeg kan si at vi skal være en utfordrer. Vi skal kjempe om alt, for enhver turnering, og så får vi se hva som skjer til slutt.


Liverpool-manageren, som ble ansatt i oktober i fjor, ønsker ikke å be om mer tid for å få ting til å stemme på banen.


– For øyeblikket bør vi ikke lete etter unnskyldninger og si ting som at «jeg trenger enda et år» eller noe sånt.


– Vi skal prøve alt og se hva som skjer. Vi har bygd dette laget kun for å være suksessfulle, ikke for at vi kan si at vi må vente.


---


:ohmy: Er vi med å kjemper om PL-tittelen så blir jeg sjokkert, men jeg skal ikke tvile på Klopp per dags dato. Tar han troppen han har til rådighet til gull i PL neste sesong, så kan man begynne å trekke paralleller til Ferguson, mesteren av alle til å gjøre "ubrukelige"-spillere mesterlige.


Lenke til kommentar

Jeg tror dere har en stor fordel av å ikke være i Europa denne sesongen. Klopp sin stil tærer jo veldig på fysikken og spillerne, så færre kamper hjelper på. Ryker dere tidlig ut av cupene kan sesongen jevnt over bli bra for dere.

 

Forrige sesong var det naturlig nok ujevnt etter Klopp kom inn. Noen kamper, som mot City var det 11 duracellkaniner på banen. Mens andre kamper var det seigt og lite sprut. Og med nye managere i mange av de andre klubbene i topp seks kan Liverpool bygge videre fundamentet som ble lagt i vinter.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...