Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Moreno kan bære Sakho på ryggen sin og gå vekk. Seriøst. Men Pool ser veldig bra ut akkurat nå i forhold til hvordan Pool så ut i starten av sesongen under Rodgers. Uavgjort er ikke et dårlig resultat mot et lag super i form og som ligger på andre i tabellen, desperate etter å vinne ligaen. Ser ut for meg ut som Klopp endelig har fått igang den type fotball han vil spille, han har bare ikke de spillerne han trenger/ønsker enda.

 

Lovren var banens beste. 

Lenke til kommentar

Sakho er helt sinnsvak, men det var Lovren som var uoppmerksom da Kane scoret. Men herreguud, man blir gal av å se Sakho spille slik han gjør. Moreno/Sakho er noe av en gal, gal duo på venstresida.

 

Må forøvrig gi skryt til Dembele, det er ikke mange som ser ut til å klare å riste av Can. Noe han gjorde med letthet. Jeg liker Dembele.

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Er det antall dives som avgjør hvor "ille" man er?

Når du klarer å få en mann utvist, få straffe, ifra offsideposisjon, så går det litt på kvaliteten.

 

For referanse:

http://www.dailymotion.com/video/xpzlw3_ashley-young-dives_sport

 

Edit: No høyres det ut som eg forsvarer filminga til Couthinho, og det gjer eg på ingen måte. Latterlig å filme uansett. Alvorlighetsgraden midt på bana, kontra innafor 16 er derimot innlysande, så sant det ikkje er om å gjere å få folk utvist då. Slik Costa driver på bl.a.

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

 

Er det antall dives som avgjør hvor "ille" man er?

Når du klarer å få en mann utvist, få straffe, ifra offsideposisjon, så går det litt på kvaliteten.

 

For referanse:

http://www.dailymotion.com/video/xpzlw3_ashley-young-dives_sport

 

Edit: No høyres det ut som eg forsvarer filminga til Couthinho, og det gjer eg på ingen måte. Latterlig å filme uansett. Alvorlighetsgraden midt på bana, kontra innafor 16 er derimot innlysande, så sant det ikkje er om å gjere å få folk utvist då. Slik Costa driver på bl.a.

 

 

Først vil jeg si at det at det burde vært offside er 100% dommeren sin feil å ikke ta han på. Filmingen var latterlig og flaut.

 

Men morsomt hvordan dere går i forsvarsposisjon. Når det er Young så er det jævla ille og ødeleggende for fotballen, men når det er Coutinho (ikke første gang) så det bare litt ille fordi han ikke har gjort like mange ganger som Young gjorde det for x antall år siden.

Du mener kanskje ikke å forsvare filmingen til Coutinho, men hva Young har gjort er totalt irrelevant uansett. Han var ikke den første og helt klart ikke den siste heller.

Lenke til kommentar

Hvorfor snakkes det ikke høyere om hvor dårlig forsvar Liverpool har/spiller? Er Clyne den beste?

Liverpool har sluppet inn mer enn lagene over seg og mer enn flere av lagene under.. Forsvaret har gang på gang ødelagt Liverpool sine muligheter til å vinne viktige kamper..

 

Er Mats Hummels løsningen? Hvem må ut først? Skrtel? Er han den mest klønete/skyldige? Kan Sakho spille sammen med Hummels? Og Jonas Hector istedenfor Alberto Morene?

 

Da begynner det vel å likne på noe? Er det forresten noe her som tror Liverpool ikke henter Mats Hummels?

 

Hector - Sakho - Hummels - Clyne?

 

Ellers har jo Liverpool et lag som kan vinne premier league neste år, hvis Cautinho og Firminho fortsetter som nå og Sturridge holder seg skadefri, og eventuelt Benteke får selvtilliten i orden. Henter de i tillegg Mario Gøtze kan det jo bli enda mer spennende.

 

Noen andre synspunkt på forsvaret til Liverpool?

Lenke til kommentar

 

 

Er det antall dives som avgjør hvor "ille" man er?

Når du klarer å få en mann utvist, få straffe, ifra offsideposisjon, så går det litt på kvaliteten.

 

For referanse:

http://www.dailymotion.com/video/xpzlw3_ashley-young-dives_sport

 

Edit: No høyres det ut som eg forsvarer filminga til Couthinho, og det gjer eg på ingen måte. Latterlig å filme uansett. Alvorlighetsgraden midt på bana, kontra innafor 16 er derimot innlysande, så sant det ikkje er om å gjere å få folk utvist då. Slik Costa driver på bl.a.

 

 

Først vil jeg si at det at det burde vært offside er 100% dommeren sin feil å ikke ta han på. Filmingen var latterlig og flaut.

 

Men morsomt hvordan dere går i forsvarsposisjon. Når det er Young så er det jævla ille og ødeleggende for fotballen, men når det er Coutinho (ikke første gang) så det bare litt ille fordi han ikke har gjort like mange ganger som Young gjorde det for x antall år siden.

Du mener kanskje ikke å forsvare filmingen til Coutinho, men hva Young har gjort er totalt irrelevant uansett. Han var ikke den første og helt klart ikke den siste heller.

 

 

Selvfølgelig, Young spiller på manure, så da kan man ikke diskutere han. Er du sur for at ingen beit på PL-tråden i går?

Lenke til kommentar

Høh, ingen er verre enn den knuste glassmannen  Sturridge. Vi som holder med Liverpool går egentlig bare og venter på neste skade på han. Før det kan Agger sies å være representere skadde Liverpool-spillere bra til tider.

 

Glassmann og glassmann. Sturridge blir jo tatt meget hardt av motspillere hele veien. Ikke rart han blir skadet til slutt. Dessuten spiller han jo i prinsipp uten leggbeskyttere i tillegg. (sånne små lavkvalitets leggbeskyttere).

 

Men ja. Ingen blir overrasket om han blir skadet igjen. Men alle får krysse fingrene og håpe på det beste. Holder han seg skadefri kan han hjelpe Liverpool til Premier League tittel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...