Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er ikke jeg Liverpool manager, men jeg ser noen problem jeg har sett før under andre managere.

Sakho burde vært kaptein. Han er for meg et opplagt 3. valg bak kapteinen og visekapteinen.

 

Er sikker på at vi hadde spilt bedre med 10 mann om Lovren skulle blitt utvist enn med Skrtel.

 

Videre burde Smith spilt i stedet for Flanagen slik at vi hadde hatt en naturlig høyre og venstreback.

Greit nok at han ble veid for lett for kampen mot United, men mot Southampton er noe annet.

 

Kanskje vurdert Henderson over Benteke for å styrke løpskraften på midtbanen.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med toreae. Sakho og Skrtel er to veldig klønete, ustabile stoppere. Har fortsatt problemer med å forstå hvorfor Sakho fikk motm mot United på torsdag. Moreno må det også gjøres noe med, på tide å la Smith få spille mer. Det er en grunn til at Pool slipper inn så mye med mål. Agger skulle aldri vært solgt, men det er en annen sak og Rodgers sin skyld.

Endret av .AN.XVIII.IV:.
Lenke til kommentar

 

Som jeg har mast om før, det bør handles stoppere lenge før det tenkes på ny keeper.

Så sykt uenig. Stopperplassen er den plassen (utenom offensiv midt) hvor det minst trenges å styrke noe som helst.

 

Da må det kjøpes en keeper som er noen hakk bedre en dagens, og som er totalt upåvirket av hvor ræva stopperene er. Det tror jeg er mye, mye vanskeligere.

 

 

Om vi skulle komme til å vinne EL, mister da 4. i PL Champions league?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...