Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart korleis meiningane om Lovren har endra seg så voldsomt. Blei jo hudfletta når eg forsvarte han her i høst.

 

Lovren var jo rævva i starten av sesongen. Må jeg nevne kampen mot West Ham på Anfield hvor Pool tapte 3 - 0? Feilpasninger på feilpasninger og dårlige markeringer. Han spilte så dårlig at han måtte slette Instagramen sin. Skal sant sies at jeg var stoka og en av dem som skrev her at han var et godt kjøp da Pool kjøpte han. Trodde jeg etterpå tok feil der en stund, men ser visst ikke slikt ut nå :)

Lenke til kommentar

Lovren kan være en ok stopper i medgang, men i han har altfor mange svakheter i sitt spill. For at vi i det heletatt skal nå ut i Europa må Dejan vike plass der bak.

 

Milner er faen meg crap, så ja ikke rart med heksjakt. Mener selv at han er en god troppspiller, men ikke en spiller for et lag med ambisjoner om å vinne PL.

Henderson må også legge om stilen litt, med kapteinsbindet så tror han plutselig at han har fått Gerrard rollen. Mer statsjonær og bakoverlent Hendo har jeg ikke sett på lenge. Han må finne tilbake til den gjennombrudshissige stilen som han hadde før.

Emre Can bør også vurderes som stopper i fremtiden pga hans dårlige beslutingsevne. Pasningskvaliteten han leverer til spissene er fullstendig Addecco over.

 

Det sier seg selv at Flannagan aldri e god nok for Liverpool, mange vil nok at han skal være det, men i realiten tror jeg at mange av disse vet det.

Vi er Liverpool folkens, kun det beste er bra nok!

Skal vi tibake til det gode gamle er ikke ok spillere bra nok for oss!

Lenke til kommentar

Få ut Skrtel og kjøp ein stoppar. Då har vi Sakho, Matip, Lovren og ein til, så det må vere bra. I tillegg kan både Lucas om Emre spele der. Eg likar Moreno, men ser at vi kanskje må erstatte han med noko meir stabilt. Keepersituasjonen er ein no brainer. Få ut Bogdan og få inn eit nytt førstevalg. Då burde vi i det minste ha litt kontroll defensivt. Meir usikker på kva som burde gjerast framover på bana.

Lenke til kommentar

Få ut Skrtel og kjøp ein stoppar. Då har vi Sakho, Matip, Lovren og ein til, så det må vere bra. I tillegg kan både Lucas om Emre spele der. Eg likar Moreno, men ser at vi kanskje må erstatte han med noko meir stabilt. Keepersituasjonen er ein no brainer. Få ut Bogdan og få inn eit nytt førstevalg. Då burde vi i det minste ha litt kontroll defensivt. Meir usikker på kva som burde gjerast framover på bana.

Mer kvalitet sentralt. Etter min mening må Emre Can flyttes vekk derfra.

Henderson må finne tilbake til sitt gamle jeg, eller vike plass for noen nye i sommer.

Lenke til kommentar

Han mangla sjøltillit ja. Ræva har han aldri vore.

 

Er samme heksejakt på Milner.

 

Akkurat i den kampen var han det, og i et par kamper i sesongen før var han det. Jeg skrev også i høst at han fikk ufortjent for mye pepper, så nei, helt rævva generelt var han vel ikke. Overdrev kanskje en smule der. 

Syns Lovren får for mye ufortjent pepper. Han har vært ganske så ålreit helt frem til West Ham-kampen. Alle kan ha en shit dag på jobb.

 

 

Milner derimot. Likte han ikke før han ble kjøpt inn, og liker han ikke nå heller. Men men, transferkomiteen til Pool vet vel bedre enn meg hva de driver med...

Lenke til kommentar

No er vel Milner strengt tatt en av få spelara på Pool som faktisk har vunne ligaen så å sei at han ikkje er god nok for det blir merkelig.

 

Sjå på Leicester. Stappfullt av stjerner og PL-vinnere? Er vel få som tenkte det i august. Det her går ufattelig mykje på innstilling, og dei med feil innstilling må gå. Og desverre også dei som ikkje passer i systemet til Klopp. Benteke er nok en som får svi for det. En utmerket spiss som berre ikkje passer i systemet til Klopp.

Lenke til kommentar

Man kan vel ikke legge vekt på historikk når spilleren ikke lenger presterer på banen? Samme hva Milner har vunnet før, betyr det vel ikke at han fortjener å spille fast på førstelaget og være visekaptein når Pool ser bedre ut uten han på banen. At han bare kommer rett inn og blir visekaptein, er for meg helt på trynet sånn by the way. Jeg sier ikke at han ikke er god nok, jeg sier bare at han ikke har levert opp til forventningene (til de folka som hadde forventninger, og at han bare er en helt ok middelmådig spiller som burde vært en reservespiller i stedet. Jeg gjentar meg selv fra sommer; oppskrytt spiller.

Lenke til kommentar

Man kan vel ikke legge vekt på historikk når spilleren ikke lenger presterer på banen? Samme hva Milner har vunnet før, betyr det vel ikke at han fortjener å spille fast på førstelaget og være visekaptein når Pool ser bedre ut uten han på banen. At han bare kommer rett inn og blir visekaptein, er for meg helt på trynet sånn by the way. Jeg sier ikke at han ikke er god nok, jeg sier bare at han ikke har levert opp til forventningene (til de folka som hadde forventninger, og at han bare er en helt ok middelmådig spiller som burde vært en reservespiller i stedet. Jeg gjentar meg selv fra sommer; oppskrytt spiller.

Såklart ikkje, det var vel meir eit ironisk poeng.

Men om en legger lista på folk som ikkje presterer på bana, så hadde vi ikkje stilt med 11 mann engang skal en tru folka her inne.

Folk må slutte å vere så bombastiske (nei ikkje nødvendigvis du).

Lenke til kommentar

http://touch.liverpool.no/Nyheter/Fans-raser-over-dyrere-flybilletter.aspx

 

Jeg skjønner klaging på billettprisene i PL, med argument om at det er viktig at lokale fortsatt får dra på kamper. Men dette her blir som å klage på at det er dyrerer å fly til Hellas i juli enn i januar. Eller at det er dyrere å bestille billetten dagen før enn et år før. Hvorfor være så naive å tro at Ryanair ønsker noe annet enn å tjene mest mulig på flyvningene sine?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...