Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Can er så iskald man kan få det, gjør jobben veldig bra i den posisjonen han har nå. Sakho er ujevn, men gjør det for det meste bra. Lallana storspiller, Mark er også spennende å se på. Manquillo og Moreno blir man mer og mer glad i. Liker Balo også jeg, han mangler bare å få åpne målkontoen så kan det hende det renner inn. I still belive.

 

Lovren er årets skuffelse spør du meg.

Lenke til kommentar

Can er egentlig helt rå. Fyren er 20 år altså og har en ro som om han er 30.

Og den ene lang-crossen han har fra høyreback posisjon omtrent på lissa til Coutinho var det vel, er jo Gerrard-klasse over.

 

Han må helt klart få spille mer. Enten som en del av de 3 bak, eller som defensivt anker på midtbanen.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Henderson hadde noen fantastiske innlegg igår. Corneren i starten, der Skrtel headet på Fabianski, innlegget der Moreno scoret, innlegget der Sterling smalt ballen i stolpen, og corneren der Shelvey scoret selvmål. I tillegg var det Hendo som la ballen frem til Coutinho, der han flikker med hælen til Lallana, som scoret etterpå.

Henderson, ilag med Coutinho og Lallana var meget gode igår!

Lenke til kommentar

Mulig at det var tilfeldig, men det gikk mye raskere fremover uten Gerrard på banen. Og da ikke fordi han i seg selv senker farta, men de andre spillerne passer altfor mye til han og drar ned tempoet på den måten. Det var mye bedre bevegelse og fart rett fremover i går. Og det liker jeg å se.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...