Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Blir spennende fremover når klubber som City og PSG ikke kan kjøpe seg gull lenger.

De har begge fasilitetene til å drive talentbygging men det er bare på papiret en så lenge.

 

 

Vi kan ikke klage på at city tar gullet forøvrig, sesongen er lang og 4 tapte poeng mot slutten av sesongen blir en litt pysete unnskyldning til å ikke ta gullet.

 

Kan heller glede oss med at det er et lag som det er meget morsomt å se på vant igjen slik som for to år siden :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir spennende fremover når klubber som City og PSG ikke kan kjøpe seg gull lenger.

De har begge fasilitetene til å drive talentbygging men det er bare på papiret en så lenge.

 

 

Vi kan ikke klage på at city tar gullet forøvrig, sesongen er lang og 4 tapte poeng mot slutten av sesongen blir en litt pysete unnskyldning til å ikke ta gullet.

 

Kan heller glede oss med at det er et lag som det er meget morsomt å se på vant igjen slik som for to år siden :)

 

Med UEFAs manglende baller kan de nok kjøpe seg til gull så lenge eierne gidder å spytte inn penger.

Lenke til kommentar

Det at norske United-supporterne foretrekker City foran Liverpool har jeg ikke noe problem med. Men det overrasker meg hvordan en del av dere fremstår som fanatiske City-supportere, jeg vet ikke om jeg hadde engasjert meg fult så mye som TC47 og kompisene gjør i en motsatt situasjon. Men det har jo selvfølgelig alt å gjøre med den miserable sesongen dere har hatt, hvor Liverpool-tap er sesongens store høydepunkt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Det at norske United-supporterne foretrekker City foran Liverpool har jeg ikke noe problem med. Men det overrasker meg hvordan en del av dere fremstår som fanatiske City-supportere, jeg vet ikke om jeg hadde engasjert meg fult så mye som TC47 og kompisene gjør i en motsatt situasjon. Men det har jo selvfølgelig alt å gjøre med den miserable sesongen dere har hatt, hvor Liverpool-tap er sesongens store høydepunkt.

Eller kanskje det har noe med at dere lå så langt bak oss i så lang tid at det til slutt bare var mellom oss, City, Chelsea + Arsenal?

Mens i år har rollene endret seg og dere har gjort mer narr av oss pga. tabellplasseringen i år enn vi gjorde ifjor og dere var veldig happy da City vant ligagullet og vi husker fortsatt mai 2012 :)

Lenke til kommentar

Det at norske United-supporterne foretrekker City foran Liverpool har jeg ikke noe problem med. Men det overrasker meg hvordan en del av dere fremstår som fanatiske City-supportere, jeg vet ikke om jeg hadde engasjert meg fult så mye som TC47 og kompisene gjør i en motsatt situasjon. Men det har jo selvfølgelig alt å gjøre med den miserable sesongen dere har hatt, hvor Liverpool-tap er sesongens store høydepunkt.

 

De United-supporterne jeg kjenner i England håper også på City. Men du finner sikkert en del som tenker motsatt der.

Lenke til kommentar

Nei men du prøver å trekke ned noen United-supporterne her inne ved å stille spørsmålstegn ved engasjementet deres når det kommer til å spolere for Liverpool.

 

Tror som Liverpool eller United-supporter ville jeg gått ganske stille i gangene når det kommer til slikt.

 

At du er overrasket over det engasjementet overrasker meg mer tror jeg.

 

 

Jeg VET en stor del Liverpool-supportere ville holdt med Everton hvis det sto mellom de og United for å si det enkelt.

Endret av Snurreleif
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Siden Chelsea ser ut til å rette seg etter FFP, så er det bare City jeg virkelig misliker med sine forsøk på å lure seg unna FFP.

 

Ellers så gir jeg egentlig faen i alle de andre lagene i ligaen. Jeg heier på Liverpool, de andre lagene (så lenge de kan oppføre seg) har jeg egentlig ingen spesiell formening om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei men du prøver å trekke ned noen United-supporterne her inne ved å stille spørsmålstegn ved engasjementet deres når det kommer til å spolere for Liverpool.

 

Tror som Liverpool eller United-supporter ville jeg gått ganske stille i gangene når det kommer til slikt.

 

At du er overrasket over det engasjementet overrasker meg mer tror jeg.

 

 

Jeg VET en stor del Liverpool-supportere ville holdt med Everton hvis det sto mellom de og United for å si det enkelt.

Les det jeg skrev en gang til du. Jeg har jo ikke noe problem med at United-supportere holder med City fremfor Liverpool, de fleste av oss hadde holdt med Everton foran United. Jeg skjønner ikke hvordan du får kreds for å "arrestere meg" på det.

 

Jeg er ikke overrasket over at de engasjerer seg i at Liverpool gjør det dårlig, jeg synes bare det er komisk hvor ekstremt engasjementet er blant enkelte. Gleden er jo like stor for at Liverpool mister seriegullet som at United vinner det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Nei men du prøver å trekke ned noen United-supporterne her inne ved å stille spørsmålstegn ved engasjementet deres når det kommer til å spolere for Liverpool.

 

Tror som Liverpool eller United-supporter ville jeg gått ganske stille i gangene når det kommer til slikt.

 

At du er overrasket over det engasjementet overrasker meg mer tror jeg.

 

 

Jeg VET en stor del Liverpool-supportere ville holdt med Everton hvis det sto mellom de og United for å si det enkelt.

Les det jeg skrev en gang til du. Jeg har jo ikke noe problem med at United-supportere holder med City fremfor Liverpool, de fleste av oss hadde holdt med Everton foran United. Jeg skjønner ikke hvordan du får kreds for å "arrestere meg" på det.

 

Jeg er ikke overrasket over at de engasjerer seg i at Liverpool gjør det dårlig, jeg synes bare det er komisk hvor ekstremt engasjementet er blant enkelte. Gleden er jo like stor for at Liverpool mister seriegullet som at United vinner det.

Jeg skal ikke si mer enn at situasjonen nå er ganske lik den for et par år siden.

 

Er ikke ute etter å arrestere deg på noen som helst måte, men jeg synes det er merkelig at Liverpool og United-supportere ikke kaller en spade for en spade og innser at skadefryden er mer enn tilstrekkelig tilstedeværende i begge leire.

 

Vært nok av "Moyes for President"-lignende saker f.eks.

 

 

Edit:

Men ser nå at vi er i Liverpool-tråden, det var faktisk ikke meningen å bringe det opp her inne så da legger jeg lokk på diskusjonen fra min side.

Trodde det var kamptråden en liten stund.

Endret av Snurreleif
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Les det jeg skrev en gang til du. Jeg har jo ikke noe problem med at United-supportere holder med City fremfor Liverpool, de fleste av oss hadde holdt med Everton foran United. Jeg skjønner ikke hvordan du får kreds for å "arrestere meg" på det.

 

Jeg er ikke overrasket over at de engasjerer seg i at Liverpool gjør det dårlig, jeg synes bare det er komisk hvor ekstremt engasjementet er blant enkelte. Gleden er jo like stor for at Liverpool mister seriegullet som at United vinner det.

 

 

Ikke bare er det komisk, men ganske patetisk også hvor jævlig ubrukelig enkelte er og spammer med innlegg som ser ut som det er blitt skrevet av første-klassinger. Jeg har null problem med å forstå at United holder med City fremfor oss, og selvsagt skal vi Liverpool-fans tåle dissinga fra United-fans nå som vi gikk på trynet, slik er bare gamet, men noen enkelte her inne får det til å virke ut som de får mer gleden av å se rivalene sine tape enn å se sitt eget lag vinne. De bare må på liv og død skrive på forum hvor deilig der er å sitte og runke foran skjermen sin når de ser en skuffa Suarez grine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Really? Skjønner du ikke det? Når alt som er realistisk for sitt eget lag er enten en 6. eller 7. plass, da er det nest viktigste at Liverpool gjør det dårlig. Så enkelt er det. Jeg jublet høyt, nesten like høyt som for hvert seriegull, da Chelsea vant mot Liverpool på Anfield. Det er så vanvittig deilig, spesielt når folk går og snakker så høyt om gull - hovmod står for fall. Vi visste i 2012 at alt lå i City sine hender, og de spolerte ikke muligheten, de vant hjemme i siste kamp. Dere hadde alt i egne hender og rota det vekk 2 og 1 runde® før slutt. Vi har vunnet så mange ligagull de siste 25 årene at jeg har nesten mistet telling, det har ikke dere. Derfor er det så ekstra deilig at når dere hadde en mulighet, at dere kastet det bort.

 

Man blir engasjert så lenge det er noe vits å bli engasjert. Med eget lag er det ikke noe å spille for, da blir man engasjert på andre premisser og på andre måter. Da finner man glede i at andre gjør det dårlig, og da spesielt siden Liverpool(-supportere) tilnærmet hadde "alt i boks" (jf. også bettingselskaper som utbetalte på LFC-ligagull osv.).

 

Sånn er det med andre supportere - dere har vært minst like "gode" tidligere i sesongen. Når det kommer motgang; forvent dritt. Vi har fått det en hel sesong, men det går helt fint. Jeg vet vi er tilbake ila. et par år uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...