Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

He he :p

Rånebiler, hjemmebrent, bart og smårips i baksetet er hva jeg forbinder med trøndere :lol:

Men bra der finnes noen unntak og de heier på Liverpool :D

Dette foregår utenfor bygrensene, ranheim, heimdal, byneset, klæbu, malvik og slike incest-steder. Jeg er oppvokst midt i Trondheim og det er ikke slik der. Stor forskjell på å komme fra malvik f.eks og selve Trondheim.

 

Gidder ikke nevne nord-trøndelag engang, helt jævlig.

Endret av theHerd
Lenke til kommentar

Er selv Nordtrønder!

Ut ifra hva du skrev virket det som om det var den værste muligheten, eller? :) Haha

 

Mest det at siden jeg er fra Oslo, så var det klin umulig for meg å forstå hva nordtrønderne skulle ha når de kom for å kjøpe tv..ord og utrykk og stavelser jeg bare ikke klarte å høre hva betydde ;)

 

Sjefen min er selv fra nordtrøndelag, så menneskene i seg selv har jeg ingenting i mot - men ikke f.. om de er like de som er fra trondheim by :)

Lenke til kommentar

 

Dette foregår utenfor bygrensene, ranheim, heimdal, byneset, klæbu, malvik og slike incest-steder. Jeg er oppvokst midt i Trondheim og det er ikke slik der. Stor forskjell på å komme fra malvik f.eks og selve Trondheim.

 

Gidder ikke nevne nord-trøndelag engang, helt jævlig.

 

Hvis Klæbu, Malvik og Heimdal er incest-steder, så må jeg være utrolig heldig som er i live..

Lenke til kommentar

Mest det at siden jeg er fra Oslo, så var det klin umulig for meg å forstå hva nordtrønderne skulle ha når de kom for å kjøpe tv..ord og utrykk og stavelser jeg bare ikke klarte å høre hva betydde ;)

 

Sjefen min er selv fra nordtrøndelag, så menneskene i seg selv har jeg ingenting i mot - men ikke f.. om de er like de som er fra trondheim by :)

 

Selv om det er klin umulig for deg å oppfatte ord og uttrykk fra nord for Sinsenkrysset: Om det blir mere om kjærlighetslivet til trøndere, by eller land, kan du være så snill å flytte det over til en passende kategori. Offtopic, humor eller til og med en gammel kamtråd til manunited anbefales.

Lenke til kommentar

Trøndere er hakket bedre enn bergensere. :)

 

Fantastisk med fire(/fem) forskjellige målscorere i samme match! Suarez sammen med Sturridge kommer til å bli kanon, og med Gerrard på vei tilbake til gamle takter bør vi plukke en del poeng fremover. Får vi inn en solid erstatter for Downing, bør hvertfall målene fortsette å renne inn.

Lenke til kommentar

Mye vakker angrepsfotball fra dere i dag, og lekre mål.

 

Takk for det Alastor. Når ikke-Liverpoolfans kommenterer hvordan vi spiller er det ofte sammenligninger med Stoke etc. Lett å se at vi prøver på andre ting denne sesongen. Ikke lange baller på Carroll slik vi gjorde mye i fjorårssesongen. Mye positivt å ta med seg fra dagens kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...