Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HEHE! Du verden. Lekte med tanken da jeg satt på ramma og leste om at Forren blir i Molde om han ikke får et godt tilbud fra PL... Og så skjer det! Genialt!

 

Har alltid syntes Forren og Agger er veldig like som spillere, og karrieren deres har også hatt en del likhetstrekk (dersom man setter likhetstegn mellom Kyrkseterøra/Brøndby, og Molde/Liverpool, vel å merke :D )

 

Dette er en meeeget gledelig nyhet dersom det stemmer.

 

Tipper han lånes ut.

 

Forren er interessant, og det kommer i så fall plutselig. Liten risiko er det nok, ikke at jeg vet pris og lønn.

 

rbnett.no hevder prisforlangende ligger på 20-30 norske store kahunas

Lenke til kommentar

"- Hvor lenge Solskjær blir i Molde er usikkert å si. Jeg blir ikke overrasket om han får et tilbud fra utlandet ganske snart, konstaterer Forren.

 

- Som Manchester United fan håper jeg at han overtar på Old Trafford. Jeg er ikke i tvil om at han kunne gjort en god jobb der allerede, og gått direkte fra Molde, slår han fast.

 

- Vi får satse på at han blir United-sjef om ett års tid og tar meg med meg, sier Forren og smiler." - http://www.tv2.no/sport/fotball/landslag/solskjaer-beskrives-som-statsmann-diplomat-og-norges-beste-trener-han-er-god-nok-til-aa-trene-manchester-united-naa-3922685.html

Lenke til kommentar

Har jo vært zero rykter rundt Liverpool og Forren. Moyes har jo vært å snust på han flere ganger, så skjer dette. Virker som BR holder kortene beinhardt for seg selv. Kom jo rett ut av intet.

Fornøyd med Forren, Liverpool har gode erfaringer med nordmenn så. Kvarme, Bjørnebye,Riise og Heggem var gode. Selv Leo gjorde god rolle i røddrakta.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Han skal visst være det, men ser ikke at det skal ha noe å si? Solskjær er/var Liverpool supporter, Carragher er Everton supporter, Sterling var Manu supporter osv. Listen kunne sikkert vært flere sider lang med en litt googling.

 

Nei mener ikke noe annet enn at det er litt morsom trivia, og at det kom litt overraskende etter intervjuet Aleks linket.

Lenke til kommentar

Tony Barrett ‏@TonyBarretTimes

It's basically a short trial at #LFC for Forren but another Premier League club are at a more advanced stage in negotiations with Molde.

Retweeted by Oliver Kay

 

6m Tony Barrett ‏@TonyBarretTimes

Lots of speculation about Vegard Forren & Liverpool. No fee has been agreed & no medical arranged. He's just training with them.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...