Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

✔ KayGee @Kay:

Liverpool and Inter have agreed a fee for Coutinho of £8.2m with a further £1.7m in bonuses if the player reaches 20 appearances.

GeeCoutinho will be offered a 5 and a half year deal worth just over £10m. Player to earn £40,000 p/w. Work permit has been submitted. #lfc

 

Ifølge mine beregninger blir £10 mill. over 5,5 år ca. £35 000 i uka, det samme som Sterling. Vet veldig lite om denne spilleren, men desto mer spennende!

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ekstremt dårlig av backfirer'n idag. Slik jeg ser det er det ingen flere kamper igjen på programmet der BR har ''råd'' å benytte seg av B-lagspillere. Toppet lag herfra og ut.

 

Enig. Laget vi stilte i dag skal være mer enn bra nok til å slå ut Oldham, men Jones og de fire bak var helt katastrofale. Sånn sett skøt de også seg selv i foten mtp. flere sjanser denne sesongen. Lang vei fram for Coates og Robinson med kamper som dette.

Lenke til kommentar

Cup er cup :)

Må være en artig dag å være Oldham supporter, Chelsea tapte nesten (var dårligst) tottenham røk, og vi røk :)

 

Er ustabit lag pluss undervurdering av motstander, noen uheldige avgjørelser og voila, tap :)

Ingen vits å sutre, blir en god uke for United supporterne som har Liverpool som favoritt når det gjelder diskusjonsobjekter :)

 

 

 

Robinson viste forresten nok en gang at han ikke er god nok for engelsk ligafotball, verken nivå en eller to, bør fristilles

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ble gjort ekstra klart i dag at vi har et ganske så stort backproblem i klubben. Johnson og Enrique holder stand, men bak de er det skremmende tynt. Jeg sliter med å bli helt trygg på Wisdom, Robinson viste i dag at han ikke er i nærheten, og Flanagan virker ikke å ha tillit. Kelly er grei som backup, men en del skadet og har visstnok takket nei til et nytt kontraktstilbud.

Lenke til kommentar

Vil helst ikke se Flanagan og Robinson i liverpoolskjorte igjen. Virker som Coates ikke holder PL-nivået. Wilson forsvinner nok også snart og Carragher gir seg nok om ikke så veldig lenge.

 

Wisdom har vist seg positivt frem denne sesongen sett, Agger og Skrtel har blitt kvitt skademarerittet(bank i bordet) og på flankene har vi Jose og Glen. Hadde ikke skadet å kjøpe noen backer i sommer nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser dere egentlig for dere en fremtid for Wisdom på backen? For meg er han litt klønete med ball, og alt for dårlig fremover (fart, innlegg, dribling). En slags dårlig versjon av Kelly, egentlig.

 

Positivt at han får matchtrening uansett, for han kan muligens bli en bra midstopper med tiden.

Endret av OKMarius
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...