Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Facts er at Liverpool ikke scorer nok mål til å ligge på toppen sammen med City.

Facts er også at dommeren ødelegger kampen i dag, mulig det er avgjørene for om vi rykker ned eller ikke.

 

Tydeligvis vanskelig for deg å forstå at det ikke er snakk om Liverpool og Premier league gull, det er snakk om dagens kamp og dens utfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

True story. Akkurat nå er jeg piss lei begge spissene våres(Carroll og Suarez).

Både ja og nei. Suarez brenner mange sjanser ja, men han skaper også mye for andre.

Carroll derimot, både brenner de få sjansene han får og skaper så og si ikke noe for andre.

 

Stygt å si, men Carroll ser ut til å være et bomkjøp av dimensjoner.

Det vi trenger er en notorisk målscorer. Desverre finnes det ingen slike til salgs i Premier League og spillere fra andre ligaer har ingen garanti for å slå til.

Men listen over målfarlige spisser som er realistiske å få tak i er vel så og si ikke-eksisterende uten CL spill.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Desverre finnes det ingen slike til salgs i Premier League og spillere fra andre ligaer har ingen garanti for å slå til.

 

Du har ikke noe mer garanti for at spillere fra premier league slår til. Det er bare en myte.

 

Nettopp det er vel Suarez/Carroll et godt bevis på :)

 

Men det er likevel slik at en spiller som har erfaring fra PL som regel trenger mindre tid på å finne seg til rette enn en som kommer fra italiensk eller spansk gå-fotball.

Lenke til kommentar

Var ikke ment som noen kritikk av hverken Lucas eller rollen han spiller, det var mer ment for å illustrere hvordan Brasil har tapt seg. Jeg assosierer spillere som Ronaldinho, Ronaldo (Flode), Rivaldo +++ med Brasil, ikke grå rivjern som Lucas. Synes forøvrig ikke det å heve spillet sitt er kriterium i seg selv for å havne på en slik liste.

 

Jeg mente egentlig ikke at det å heve spillet sitt skulle være et kriterium, men snarere at han har hevet det, slik at det nå (og i forrige sesong) var på et meget høyt nivå (i sin rolle). Luiz Gustavo er jo et annet eksempel på den listen over en spiller uten wow-faktor. Jeg er enig i at Brasil ikke er på det nivået de en gang var, men jeg tror vi får se et spennende Brasil-lag i 2014.

Lenke til kommentar

Desverre finnes det ingen slike til salgs i Premier League og spillere fra andre ligaer har ingen garanti for å slå til.

 

Du har ikke noe mer garanti for at spillere fra premier league slår til. Det er bare en myte.

Slå til? Jeg snakker selvsagt om spillere som har bevist toppspill i flere sesonger. Ikke en som har gjort det godt i 6 måneder. Og da har vel spilleren strengt talt allerede slått til kanskje?

 

Uansett, PL, La Liga eller hva det måtte være. Listen over etablerte toppscorere vi har realistiske muligheter til å skaffe oss uten CL spill er så og si ikke-eksisterende.

Omtrent mer realistisk å tro at om vi smeller en av juniorene på topp så i stedet for Carroll så vil vi score i bøtter og spann.

Lenke til kommentar

Det at han forsvarer Suarez når folk roper cheat er jo god underholdning å våkne opp til. Cheat er vel ikke noe stygt ord i seg selv, og i denne sammenheng er det helt korrekt også. Tror faktisk ikke Dalglish bryr seg eller ser Suarez slik som alle andre gjør. Du forsvarer ikke en spiller som filmer så grossalt mye, selv om han spiller for eget lag.

 

Etter tilsvarende oppgjør mellom lagene forrige sesong fikk Fulhams Chris Baird to kampers karantene for å ha vist V-tegnet til dommer Lee Mason. Manchester Uniteds Wayne Rooney fikk også to kamper for å ha BANNET TIL KAMERA i en kamp mot West Ham forrige sesong.

 

Spent på hva FA gjør her.

 

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/suarez-viste-fingeren-risikerer-straff-fra-fa-3653600.html

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Er vel ikke mye annet å gjøre enn to kamper her heller. Presedens er satt med tidligere saker, så da er det bare å kjøre på. Vi kommer til å bli rævkjørt fremover likevel, med Lucas ute resten av sesongen og Spearing med tre kampers suspensjon nå (har overhodet ingen tro på at den varslede anken går gjennom).

 

Har ikke hatt følelsen før, men akkurat nå kjenner jeg at jeg regelrett driter i det, resten av sesongen. Alt går på tverke uansett, så herved kunngjør jeg at jeg gir faen, snakkes til neste august.

Lenke til kommentar

Har ikke hatt følelsen før, men akkurat nå kjenner jeg at jeg regelrett driter i det, resten av sesongen. Alt går på tverke uansett, så herved kunngjør jeg at jeg gir faen, snakkes til neste august.

 

Så så, ikke vits å svartmale helt heller. Det står fortsatt mellom dere, Arsenal og Tottenham om fjerdeplassen. Van Persie blir nok snart skada, så da begynner det vel å gå trått med Arsenal igjen. Tviler også på at Tottemham holder formen gjennom hele sesongen.

Lenke til kommentar

Nja, Chelsea er like mye med i den kampen, og Arsenal bruker mer krefter og teknologi enn noen sinne på å holde vP skadefri. Jeg skulle ønske jeg delte dine synspunkter på Tottenham, men jeg tror dessverre innsatsen deres holder til en relativt trygg topp tre-plassering i år.

Endret av Atald
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Desverre finnes det ingen slike til salgs i Premier League og spillere fra andre ligaer har ingen garanti for å slå til.

 

Du har ikke noe mer garanti for at spillere fra premier league slår til. Det er bare en myte.

Slå til? Jeg snakker selvsagt om spillere som har bevist toppspill i flere sesonger. Ikke en som har gjort det godt i 6 måneder. Og da har vel spilleren strengt talt allerede slått til kanskje?

 

Da har han slått til for sin forrige klubb ja, det betyr ikke at det samme skjer i den neste klubben.

Men som du sier det er jo ingen slike som er tilgjengelige for oss.

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...