Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I see what you did there, men helt seriøst, dere har sluppet billig unna de siste åra. Hvor ofte har ikke United og Ferguson fått straff for fillesaker, uansett om tilfellene isolert sett var brudd på loven. På tide at dere får smake litt FA-kjepp dere også.

 

Det man etterlyser er likhet for loven.

Lenke til kommentar

Ser de ikke har med Carra i den videoen, de ga vel bare opp å få noe tydelig ut av han. :D

 

Noen som vet noe mer om planene for ny stadion? Siste jeg hørte var planer for en ny med plass til 70.000, har det skjedd noe mer etter det?

Nope. Det eneste som virker sikkert er at det blir nybygg, ikke utvidelse av Anfield. De leter også etter navnesponsor.

Lenke til kommentar

Er da en smal sak å stoppe tilropene mot Suarez. Hold han unna fotballkamper vha karantenene dritten skulle hatt for all filminga.

 

Det gjelder ikke bare Suarez. Supportere får rope hva de vil om hvem de vil, men spillere og trenere får ikke lov til å reagere på det. Hvem var det som kastet en mynt tilbake på tribunen etter å ha fått den kastet etter seg? Vedkommende fikk ihvertfall streng straff, men tilskueren som kastet gikk fri.

 

Det samme skjer også i Norge mot spillere som stikker seg ut på ulikt vis.

 

Jeg føler stadig mer forakt for fotballsupportere som oppfører seg som primater på tribunen. Som Warnock sa, hadde disse ropene hatt et snev av rasisme i seg ville det vært total skandale, men så lenge det bare er "vanlig mobbing" er det greit. Yello?

Lenke til kommentar

Er da en smal sak å stoppe tilropene mot Suarez. Hold han unna fotballkamper vha karantenene dritten skulle hatt for all filminga.

 

Det gjelder ikke bare Suarez. Supportere får rope hva de vil om hvem de vil, men spillere og trenere får ikke lov til å reagere på det. Hvem var det som kastet en mynt tilbake på tribunen etter å ha fått den kastet etter seg? Vedkommende fikk ihvertfall streng straff, men tilskueren som kastet gikk fri.

 

Det samme skjer også i Norge mot spillere som stikker seg ut på ulikt vis.

 

Jeg føler stadig mer forakt for fotballsupportere som oppfører seg som primater på tribunen. Som Warnock sa, hadde disse ropene hatt et snev av rasisme i seg ville det vært total skandale, men så lenge det bare er "vanlig mobbing" er det greit. Yello?

 

Enig, men hva mener du med yello?

Lenke til kommentar

Er da en smal sak å stoppe tilropene mot Suarez. Hold han unna fotballkamper vha karantenene dritten skulle hatt for all filminga.

 

Det gjelder ikke bare Suarez. Supportere får rope hva de vil om hvem de vil, men spillere og trenere får ikke lov til å reagere på det. Hvem var det som kastet en mynt tilbake på tribunen etter å ha fått den kastet etter seg? Vedkommende fikk ihvertfall streng straff, men tilskueren som kastet gikk fri.

 

Det samme skjer også i Norge mot spillere som stikker seg ut på ulikt vis.

 

Jeg føler stadig mer forakt for fotballsupportere som oppfører seg som primater på tribunen. Som Warnock sa, hadde disse ropene hatt et snev av rasisme i seg ville det vært total skandale, men så lenge det bare er "vanlig mobbing" er det greit. Yello?

 

Enig, men hva mener du med yello?

 

Hello.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Haha, latterlig. Fjerne "mobberne(!)" på tribunen fordi de har negative tilrop til motstander spillere? Latterligste jeg har lest på lenge. Såfremt det som blir chanta ikke går over grensa er det virkelig noe Suarez og andre må tåle, spesielt Suarez ettersom alt fyren har vært i PL er en stor cheat, han har virkelig lagt opp til det selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...