Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shelvey er nok tiltenkt rollen som innbytter.

 

tipper på dette laget:

 

Reina

Johnson-Skrtl-Agger-Enrique

Hendo-Adam

Bellamy/Kuyt-Maxi-Downing

Suares

For all del, putt den Liverpool spilleren med flest mål den siste tiden på benken.

Er det noe vi ikke trenger så er det jo målscorere.. :ermm:

Laget til _Scruffy_ ser mer ut som en med litt sunn fornuftig ville spilt med.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Jeg vet jeg lett blir flama nå, men en liten del av hjertet mitt smelter faktisk når jeg ser fingeren til Luis i går. Den gutten hater virkelig å tape, og jeg elsker det. Men er samtidig forbanna fordi det er en garantert ban på minst to kamper, som er det siste i verden vi trenger, så det er jo totalt idiotisk. Kampen fikk jeg dessverre ikke sett, tydeligvis gått glipp av både det ene og andre, så ser frem til å få sett den i opptak selv om jeg vet det egentlig er lite lurt å gjøre.

Vel, kanskje han kan hjelpe til med å vinne i stedetfor å drive med alt annet dritt? Bruker som regel en halv kamp på å vifte med armene, syte, ligge på bakken eller springe etter dommere, i stedenfor å faktisk spille. Apekatt.

 

Og den fingeren. Er det noen som fortjener den så er det han. Lurer på om han har skaffet seg noen venner i det hele tatt i England.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Når Suarez viser fingeren har han sunket lavt. Det har ingenting å gjøre med å være en vinner, og det har vært mer talentfulle spillere ,med større vinnervilje enn Suarez, i både fotball og andre idretter, som aldri har tydd til slik. Jeg elsket Suarez, men nå er han uspiselig. En gjennomført juksemaker, syter og ekkel type. Ingen vinner. Enig med Smågal. Han bør fokusere på sitt eget spill.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Velkommen etter :)

 

Nå synes jeg ikke akkurat det at det er fingeren alene som gjør at han kan settes inn i "drittsekk" kategorien, men det er jo bare enda en dum ting som kan settes på listen hans, når han helt sikkert får ban for det.

 

Og Hewitt, det er forskjell på å hate å tape, og det å være en dårlig taper. Man trenger ikke å være sistnevnte for å være førstnevnte.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Er det noe jeg hater å se etter tap, så er det definitivt spillere smo går rundt og tuller og ler med motstanderene. Fingeren til Suarez synes jeg egntlig ikke er så ille, alle faktene under spillets gang er langt verre, og det er for meg et under at han har så få gule kort som han har, og at han ikke har blitt straffet i ettertid overhodet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fingeren er for meg en ikke-sak. Spillere får så sykt mye hets fra "white trash"-folket på tribunen at jeg skjønner at det renner over for enkelte svake sjeler. Når det er sagt så er Suarez en såpass ufyselig type at han nesten fortjener all dritten han får, men det å skylde på vinnerinstinkt og kulturforskjeller for hans usmaklige oppførsel er for tåpelig, tilogmed for Liverpoolromantikeren Hewitt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...