Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

(...)

 

At du velger å ikke brenne drakter er lite relevant i denne sammenhengen, da poenget mitt er at det alltid finnes noen ''idioter'' i alle supporterskarer, som gjør slike ting. Selvfølgelig er det veldig forståelig at det koker over for noen midt oppi det hele, det ville vært merkelig om Torres legger det til grunnlag for å ikke returnere (om det skulle være aktuelt for Liverpool).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Mhm, men dere har jo en spiss vi har lyst på. Sturridge.

 

Vet du noe ikke jeg vet, eller er dette et personlig ønske?

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

(...)

 

At du velger å ikke brenne drakter er lite relevant i denne sammenhengen, da poenget mitt er at det alltid finnes noen ''idioter'' i alle supporterskarer, som gjør slike ting. Selvfølgelig er det veldig forståelig at det koker over for noen midt oppi det hele, det ville vært merkelig om Torres legger det til grunnlag for å ikke returnere (om det skulle være aktuelt for Liverpool).

 

Ja det er sant, og jeg sier ikke at dere er slik selv om 50 andre er sånn. Dere er en stor klubb og det vil alltid være slike folk. Grunnen til at det sikkert ble så stort var vel måten de ble gjort på og stedet. Veldig offentlig og selvfølgelig er media interessert i dette.

 

Nei, men Daglis har vel vært ute å snakket negativt om Torres, supportere har ledd av han og det er mye som kan ligge i grunn for at han evt. ikke vil. I tillegg det at han sa han aldri har kyssa Liverpool merke, når det finnes bevis, sier vel litt om at Torres ikke ønsket å bli værende i Liverpool lenger.

 

Ang. Sturridge. Glem det!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Vel, om det er personlig eller felles; jeg sier ikke nei takk.

 

En veldig god spiller, og et spennende talent. Men litt egoistisk til tider. Har absolutt potensiale, men hvorvidt han vil passe inn i laget er jeg usikker på. Mon tro hva Carroll tenker om det, hvis så blir tilfellet.

Lenke til kommentar

Det finnes vel ikke en eneste spiller under 25 som ikke har vist egoistiske trekk. Og hva Carroll hadde tenkt? At det blir mer konkurranse? En til landslagskompis? At han må få ræva i gir? To unge spisser (Carroll og Sturridge) hadde jo vært perfekt i den omstillingen vi er i nå mens Kenny bygger lag. Så kan Suarez herje litt videre sammen med de andre mer etablerte mens de unge lærer. Er jo bare slik det må være. Vi har ikke for god spissdekning uansett.

 

Men, Sturridge er vel meget usannsynlig uansett.

Lenke til kommentar

...

Nei, men Daglis har vel vært ute å snakket negativt om Torres

...

 

Da må du gjerne finne frem video eller sitat. Kan garantere at det aldri har skjedd, hvis det på pressekonferanser med Kenny kommer spm. om andre lags spillere så kommenterer han det aldri. Samme svar hver gang med at han er fornøyd med spillerene han har til rådighet og at det er de han velger å fokusere på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Torres kommer nok ikke tilbake, ei er han ønsket. For det første så brant han den broen på måten han dro på, for det andre er han for gammel. Eierne våre ønsker ikke å fokusere ei heller kjøpe gammliser. Fokuset ligger på yngre spillere for fremtiden. For det tredje tror jeg ikke han kommer tilbake til godformen med det første. Tipper Chelsea selger han før 12\13sesongen, sikkert til Spania\Italia.

 

Evig takknemlig for det Torres gjorde mens han var blandt oss forøvrig. Men ser heller fremover, enn bakover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...