Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg sitter ikke på Fowlers assist-statistikk, og har heller ikke tid til å lete opp noe. Poenget mitt var som nevnt i innlegget ikke å diskutere hvem av dem som var best, da det både er irrelevant og sannsynligvis ganske fånyttes. Poenget var å understreke at Fowler ikke står noe tilbake for Cole når det kommer til målstatstikken (i de respektive klubbene), og for å poengtere litt hvorfor han ansees som så stor av The Kop, som Game snakket om. Sier ikke at det gjelder dere, men jeg opplever ofte historieløse folk som sier "Fowler? Hvorfor er han så stor? Fyren hadde en god sesong for en evighet siden", men som tydelig ikke vet helt hva de snakker om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men kommer Fowler i nærheten av Cole sin assist-mengde?

Tror Andy ''vinner'' den duellen. Samarbeidet mellom Andy og Dwight var temmelig bra. De fant hverandre ofte, minnes et mål der de to sentret frem og tilbake foran åpent mål for å se hvem som avsluttet først. Meget lekent.

 

Fowler var aldri den store når det kom til assist, mannen nettet heller selv, og ofte var han i en posisjon der han måtte avslutte selv også. Samarbeidet med Bl.a Owen gjorde litt med assiststatsen dog. Var et flott Mester-læregutt opplegg de to hadde(Noe alla Rush-Fowler)

 

Ble veldig nostalgisk nå gitt, savner Spice Boys.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Vet utmerket godt hvorfor Fowler har så god anseelse i Liverpool by og jeg husker fyren som en svært god spiller selv. Har sett han spille live til og med. God spiller som hadde kultstatus på 90tallet, noe alle som var fotballintressert på den tiden husker. "Alle" kopites i Norge hadde Fowler trøye og da mener jeg alle, mange flere enn de som har hatt Torres de siste årene.

 

Cole derimot var bredt annerkjent, men hadde ikke den samme statusen selv om han var raskere, sterkere, bedre på hodet, mer atletisk, teknisk mer habil, scoret flere mål, hadde flere assist, vant flere trofeer osv enn Fowler. Det har mye med at United var en klubb med flere profiler og større stjerner, som feks Beckham, som gjorde at heltedyrkingen ble spredt på flere personer. I LFC de siste tyve åra har det vært få store spillere, derfor får typer som Torres, Gerrard, Fowler, Owen osv så enorm status ifht noen av våre mer anonmye profiler, men som kanskje var bedre spillere. Tenk feks hvilken status en fyr som Dwight Yorke ville hatt for dere. Står definitivt ikke tilbake for Torres feks. Hadde vel rundt 50 målpoeng i sin debut sesong elns

 

Syntes jeg :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=z04lJgIOSF8&feature=related

Endret av Game
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Selges da øl både Søndag, mandag og tirsdag. Er jo privelegiet man har som student, man kan drikke når man føler for det. Derav slippe å sammenligne spredsheets på søndager. Evt kan du skaffe deg en annen hobby, jeg holder meg til øl.

Endret av Hyrlen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...