Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ynkelige prestasjoner. Verken Salah eller Wirtz fortjener å starte. Ganske slapt hvis Slot ikke setter Salah på benken snart. Her har man Rio, Chiesa, Ekitike som har levert glimrende så langt, og de må sitte på benken. Isak er litt unnskyldt mtp ingen pre-season, men fortsetter dette så fortjener ikke han å starte heller. En ting er sikkert, det blir ikke noe tittelrace denne sesongen med dette spillet.

Skrevet

Ganske åpenbart at Gakpo og Ekitike bør starte i angrepet. Så får Slot gjøre hva han vil med den siste plassen slik det er per nå.

Wirtz med en god kamp og endelig en assist.

Litt skuffet over at Rio ikke fikk noen minutter, men ellers en positivt kamp som forhåpentligvis korrigerer kursen fremover.
Ihvertfall mange spillere som fikk en positiv boost idag.

Skrevet

Håper det hjelper på selvtilliten å møte et så svakt defensivt lag og få putta en del mål. Laguttaket ga langt mer mening i dag. La spillerne som presterer best få starte og la de som burde starte (Salah, Kerkez, Isak...) få en liten pause, med innhopp fra benken. Synes Wirtz var langt mer på i dag, han har nok hatt godt av en liten "avkobling", får håpe det fortsetter oppover og samme vil skje med resten.

Skrevet
Dagner skrev (16 minutter siden):

90 sekund på overtid av overtid, blir vel pool som stikker av med pl denne sesongen også da😆

Kunne lagt til 10 min med den uthalinga som pågikk.

Skrevet

tragisk å se på rett og slett, verste av alt var at dette begynte i slutten av forrige sesong, tente et håp om en god sesong når jeg så hvilke spillere vi hentet, men her mangler det helt plan rundt det vi gjør, klarer ikke helt å se det lagspillet som har vært en stor suksess de siste årene. skjønner ikke hvorfor Salah fortsatt får starte kamper, samme med Kerkez, få inn Robertson her. Slot driver å rotere så mye på laget, virker som han begynner å bli desperate, det er sjeldent et godt tegn.

Det virker som vi er vitne til det maskineriet som klopp bygget opper i fritt fall.

Skrevet (endret)
Xenophia skrev (15 minutter siden):

tragisk å se på rett og slett, verste av alt var at dette begynte i slutten av forrige sesong, tente et håp om en god sesong når jeg så hvilke spillere vi hentet, men her mangler det helt plan rundt det vi gjør, klarer ikke helt å se det lagspillet som har vært en stor suksess de siste årene. skjønner ikke hvorfor Salah fortsatt får starte kamper, samme med Kerkez, få inn Robertson her. Slot driver å rotere så mye på laget, virker som han begynner å bli desperate, det er sjeldent et godt tegn.

Det virker som vi er vitne til det maskineriet som klopp bygget opper i fritt fall.

Fordi det laget ikke eksisterer lenger kanskje?
En går fra et lag som har spilt sammen i 3-4-5 år til et lag som bare har noe måneder sammen.
Og når da i tillegg disse Klopp veteranene svikter, så sitter en ikke igjen med veldig mye positivt.

Som jeg har sagt før, jeg er faktisk i tvil om dette laget noen gang vil fungere.

Kanskje Liverpool bør begynne å spille som lagene spiller mot Liverpool? La dem angripe oss i etablert og heller kontre på dem.

Endret av Cappo
Skrevet

Jeg glemte at denne kampen gikk i kveld. Det virker ikke som om jeg har gått glipp av noe. Enkle baklengsmål i dag også? 

De får bare ri dette av. Mye rusk så langt denne sesongen. 

Skrevet
oOF skrev (5 minutter siden):

Jeg glemte at denne kampen gikk i kveld. Det virker ikke som om jeg har gått glipp av noe. Enkle baklengsmål i dag også? 

De får bare ri dette av. Mye rusk så langt denne sesongen. 

Er bare å skrive av denne sesongen og heller prøve og spille inn et nytt lag.

Sesongen er allerede ødelagt, så det er ikke noen grunn til å ha troen om noe som helst egentlig.

Skrevet (endret)
Dagner skrev (16 minutter siden):

Bare å legge til en hel ekstra omgang her tydeligvis. Latterlig

Ja, latterlig drøying av Brentford tenker jeg vi sier. Og bytter på overtid. Og så blir de overrasket at det legges til?

Endret av Cappo
Skrevet (endret)

Ser det blir 5 tap til de neste kampene. Så hvis en syns 4 tap på rad i ligaen er ille, så er det bare barnemat mot de 7 tapene vi kommer til å sitte med innen desember.

Kommer til å bli fullstendig maltraktert av Real Madrid og Manchester City.

Endret av Cappo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...