Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Så Martial er i United etter sommeren? Er jo ut og inn i laget vekselvis, god periode nå.

Garantert. Åtte mål denne sesongen, han må beholdes.
Så lenge han holder formen han har nå så burde han beholdes, men hadde vel lignende formtopp før en lengre formdupp de tidligere sesongene også? Litt ustabil spiller, tidligere i alle fall.
Lenke til kommentar

Akkurat i dag ville jeg rangert disse fra verst til best som motstander:

Bayern

Real

Juve

Shakhtar

Porto

Sevilla

 

Bayern framstår som en av favorittene med Jupp Heynckes i sjefsstolen igjen.

Real ble utspilt av Spurs, og jeg innbiller meg at vi er bedre enn Spurs på en god dag..

Juventus er laget jeg håper vinner om vi ikke skulle vinne CL, utelukkende på grunn av Buffon.

Lenke til kommentar

Shakhtar borte er vanskelig. Og hjemme scorer vi ofte med ett mål i CL. Jeg tror vi har sjanse mot alle, men frykter Bayern, og Juve i dagens form, mens for Real ligger frykten mest i navnet. De har slitt mer enn "normalt" både i liga og CL i år. På normale dager skal vi slå Sevilla, Porto og Shakhtar over to kamper. 

Lenke til kommentar

Jeg tror vi kan slå alle nå, om vi spiller opp mot vårt beste og unngår skader på våre viktigste spillere.

 

Både Real Madrid og Juventus har vist en del svakheter denne sesongen, men Bayern er nok verst med tanke på oppsvingen de har fått under Heynckes nå. Vært solide i CL også. 

 

Håper nok mest på Porto her, egentlig. Ikke tapt enda i ligaen, men de har slitt litt i CL og kunne blitt slått ut der. Shakhtar er skumle, og det er en lang tur. 

 

Det kjipeste er at vi møter både Chelsea og Liverpool i PL akkurat når de to åttendedelsfinalene skal spilles, så det blir uansett hardt og lite muligheter for hvile.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...