Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I all verden hadde det med saken å gjøre?

 

(Og Aguero, Eriksen, Matic, Kante, Coutinho, Mane? (som jeg kommer på i farta)

Jeg personlig mener ingen av dem er verdensklasse. De er ekstremt gode, men ikke noe mer.

 

Poenget mitt er at det er ikke så rart at man spiller dårligere når man mangler en av ligaens beste spillere.

 

EDIT:

Fikset.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Når alle definerer verdensklasse ulikt så blir det vanskelig! Uansett er jeg enig med dere begge. Litt skummelt at vi blir såpass svekket uten Pogba, men igjen er det jo naturlig da han både er en av verdens beste i sin posisjon og har en sterk personlighet som nok også er viktig for laget.

 

Deilig seier i går, en av sesongens beste. At vi kom under i starten gjorde det enda bedre.

 

Må nevne startoppstillingen også. Veldig sexy med Rashford, Lukaku og Martial på topp.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Nei, da må du lese på nytt igjen, Jotun. Det har jeg aldri skrevet. Jeg har skrevet at det ikke er så rart at vi er dårligere når vi mangler en verdensklassespiller. Så nevnte jeg at vi har 2 av 6 av nettopp dem (verdensklassespillere i PL).

 

Implisitt; når man mangler én av sine to beste spillere (og i ligaen generelt), som skal bidra offensivt, er det ikke så rart at vi ikke klarer å erstatte ham.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Poenget mitt er at det er ikke så rart at man spiller dårligere når man mangler to av ligaens seks beste spillere.

Til min unnskyldning er ikke det lett å tolke det du skriver på den måten du mener.....

 

Edit:til mitt forsvar skulle det stå......

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...