Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overgangen fra Ligue 1 til PL er jo så kjempestor. Se bare på Payet, falt totalt igjennom i Premier League. Verdens beste liga!

 

Jesus. At Zlatan bøtter inn i Ligue 1, betyr ikke at han nødvendigvis tar nivået i PL, men det er ikke dermed sagt at ingen spillere fra Ligue 1 tar nivået i PL. Dette er ikke vanskelig å forstå. Selvsagt er overgangen fra Ligue 1 til PL stor, det kan vel ingen betvile.

Lenke til kommentar

 

Overgangen fra Ligue 1 til PL er jo så kjempestor. Se bare på Payet, falt totalt igjennom i Premier League. Verdens beste liga!

 

Jesus. At Zlatan bøtter inn i Ligue 1, betyr ikke at han nødvendigvis tar nivået i PL, men det er ikke dermed sagt at ingen spillere fra Ligue 1 tar nivået i PL. Dette er ikke vanskelig å forstå. Selvsagt er overgangen fra Ligue 1 til PL stor, det kan vel ingen betvile.

 

Jeg betviler det. Det er faktisk ikke så stor forskjell. Premier League er selvsagt bedre, men PSG hadde helt klart kunnet vinne PL ifjor.

Lenke til kommentar

 

Overgangen fra Ligue 1 til PL er jo så kjempestor. Se bare på Payet, falt totalt igjennom i Premier League. Verdens beste liga!

 

Jesus. At Zlatan bøtter inn i Ligue 1, betyr ikke at han nødvendigvis tar nivået i PL, men det er ikke dermed sagt at ingen spillere fra Ligue 1 tar nivået i PL. Dette er ikke vanskelig å forstå. Selvsagt er overgangen fra Ligue 1 til PL stor, det kan vel ingen betvile.

 

 

Han har da holdt greit nivå i andre ligaer også, samt CL. Men andelen tøffe kamper går nok betraktelig opp fra Ligue 1, så regner med at vi må belage på at Rashford og Martial starter endel på topp også ila sesongen (heldigvis).

Lenke til kommentar

Zlatan:  Jeg er strålende fornøyd med å gå til Manchester United, og jeg ser frem til å spille i Premier League. Det sier seg selv at jeg ikke kan vente på å skulle jobbe med José Mourinho igjen. Han er en fantastisk manager, og jeg er klar for denne nye og spennende utfordringen.

 
:D
Lenke til kommentar

 

 

Overgangen fra Ligue 1 til PL er jo så kjempestor. Se bare på Payet, falt totalt igjennom i Premier League. Verdens beste liga!

Jesus. At Zlatan bøtter inn i Ligue 1, betyr ikke at han nødvendigvis tar nivået i PL, men det er ikke dermed sagt at ingen spillere fra Ligue 1 tar nivået i PL. Dette er ikke vanskelig å forstå. Selvsagt er overgangen fra Ligue 1 til PL stor, det kan vel ingen betvile.

Jeg betviler det. Det er faktisk ikke så stor forskjell. Premier League er selvsagt bedre, men PSG hadde helt klart kunnet vinne PL ifjor.
PSG ja, men det er ikke dem han bøttet inn mål mot.

 

Uansett, meningsløs diskusjon. Time will show. Håper selvsagt han gjør det bra, men det er ingen selvfølge.

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Jeg betviler det. Det er faktisk ikke så stor forskjell. Premier League er selvsagt bedre, men PSG hadde helt klart kunnet vinne PL ifjor.

 

 

Klart PSG kunne vunnet PL i fjor, men husk at de vant Ligue 1 med 31 poengs margin og 102-19 i målforskjell. Sier sitt om de andre lagene.

 

 

Han har da holdt greit nivå i andre ligaer også, samt CL. Men andelen tøffe kamper går nok betraktelig opp fra Ligue 1, så regner med at vi må belage på at Rashford og Martial starter endel på topp også ila sesongen (heldigvis).

 

 

Joda, men han fyller 35 i oktober. Hvor mange 35-åringer har storspilt i PL?

 

Ikke meningen å virke bitter, forresten. Ble "trigget" av et par arrogante innlegg på forrige side. Tiden vil vise om Zlatan blir en suksess eller ei.

Lenke til kommentar

Det finnes ingen garantier, men du må godta at andre mener noe annet enn deg selv uten å påstå at de er bitre... Sånn jeg ser det, er det en stor sjanse for at han blir en flopp på banen. Økonomisk tjener dere nok på det uansett hvordan han gjør det. Jeg er bare glad han opptar en plass i laget deres, for jeg tror han kommer til å fremstå for dere slik han fremsto for Sverige under EM. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han har fortsatt hodet med seg, han er sterk som en bjørn, har bra teknikk og en ellevill skuddfot, selvom han fyller 35 i Oktober.
Idiotisk av folk å mene han sansynligvis flopper fordi han er 35, og kommer fra Ligue 1.
At han kommer til å spille alle kampene neste sesong er tvilsomt uansett.

Endret av olehenri
Lenke til kommentar

Husk også at vi får inn en spiller med en enorm personlighet og en Cantona lignende karisma, er det noe United har manglet de siste årene er det nettopp en sånn type spiller. Du får ikke større personligheter enn Zlatan og Mourinho! Han kommer også til å ta vekk mye av presset til blant annet Rashford og Martial. For hvor mange kamper i fjor var vi ikke avhengig av at de to skulle finne på noe magisk for at vi i det hele tatt skulle skåre?

 

Når han kommer på free transfer i tillegg, og mest sannsynlig legger opp neste år uansett har vi bare alt å vinne. Hadde vært noe annet om vi hadde betalt 30-40m. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...