Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Da er den største signeringen i PL-historien et faktum. Og vi som ikke har CL neste sesong, umulig å få signert noen bra spillere, sa dem. Og fikk vi Mkhitaryan også, sa du? Stemmer det.

 

Forskjellen på United og andre klubber i England er at vi kan rykke ned til Leage One og fortsatt signere verdens beste spillere. Folk vil spille for oss, verdens deiligste klubb. Er så fantastisk å vite.

Er Mkhitaryan bekreftet?  :huh: 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nærmeste offisielle bekreftelsen på Mkhitaryan er at det tidligere i dag var mulig å kjøpe drakter med han på ryggen. Tyder på at den avtalen nesten er i boks...

 

FzOEhlU.png

 

Spent på hvilken CM vi får inn. Ryktene går på Pogba, men selv med et bud som setter verdensrekord, så tviler jeg på at det vil skje... Men samtidig så har vi fått inn to gode spillere hittil, det kan kanskje være med på å overbevise andre igjen. Det her begynner uansett å se ganske bra ut:

 

Martial - Zlatan - Mkhitaryan

??? - Schneiderlin - Rooney

Shaw - Smalling - Bailly - Darmian

DDG

Benk:

GK - Romero

DF - Blind, Jones, Rojo, Valencia, Borthwick-Jackson, Fosu-Mensa, McNair, Blackett

MF - Mata, Januzaj, Carrick, Young, Herrera, Fellaini, Schweinsteiger, Lingard, Pereira, Varela

FW - Rashford, Wilson

 

 

Lenke til kommentar

Nærmeste offisielle bekreftelsen på Mkhitaryan er at det tidligere i dag var mulig å kjøpe drakter med han på ryggen. Tyder på at den avtalen nesten er i boks...

 

 

 

Spent på hvilken CM vi får inn. Ryktene går på Pogba, men selv med et bud som setter verdensrekord, så tviler jeg på at det vil skje... Men samtidig så har vi fått inn to gode spillere hittil, det kan kanskje være med på å overbevise andre igjen. Det her begynner uansett å se ganske bra ut:

 

Martial - Zlatan - Mkhitaryan

??? - Schneiderlin - Rooney

Shaw - Smalling - Bailly - Darmian

DDG

Benk:

GK - Romero

DF - Blind, Jones, Rojo, Valencia, Borthwick-Jackson, Fosu-Mensa, McNair, Blackett

MF - Mata, Januzaj, Carrick, Young, Herrera, Fellaini, Schweinsteiger, Lingard, Pereira, Varela

FW - Rashford, Wilson

 

Må si at den lagoppstillingen ser mye mer solid ut enn det den har gjort på mange år faktisk. Blir spennede å se også om han kan få inn en eller to til :)

 

Lenke til kommentar

Zlatan, Rashford, Martial (og Rooney). Trenger ikke noe mer dekning på spissplassen, Mourinho har vel stort sett spilt formasjoner med en spiss. Får vi inn enda en til, så går det antakelig bare utover utviklingen til Rashford.

 

Ellers så tror jeg Smalling vil fungere bra sammen med Bailly, han begynner å bli ganske rutinert. Jeg regner i hvert fall med at det er stopperparet de har sett for seg når de kjøpte han.

Lenke til kommentar

Hvis vi skal spille med bare én på topp, har vi mer enn nok akkurat nå. Ønsker at Rashford skal få litt tid kommende sesong også, og enda en spiss inn vil nok være med på å ødelegge det. Hvis Mkhitaryan kommer inn vil jo Martial lett kunne være spiss hvis det trengs, og sånn sett har vi god nok dekning med Zlatan, Rashford, Martial og eventuelt Rooney. 

 

Kan ikke en døyt om Bailly, så vet ikke om han har kvaliteten til å kunne gå rett inn i laget. Smalling begynner uten tvil å bli god  nok og klar for å være bautaen i forsvaret vårt. Synd vi aldri fikk Smalling og Jones slik jeg trodde. Jones er jo dessverre laget av kreppapir og blir aldri noe material for PL. 

Endret av Espp
Lenke til kommentar

ZLATAN, jeg gleder meg til PL! 

 

Heller Zlatan enn Ronaldo. Noen som så kampen i går - Ronaldo løper jo rundt med idiotfakter hele kampen. Rundt 38:58 (give or take et par sekund) i gårsdagens kamp, løper Ronaldo for å møte ballen. Ballfører slår ballen i stedet ut til en bedre plassert medspiller på kanten.

 

a. Ronaldo løper så inn i boksen for å møte innlegget... 

b. Ronaldo gjør seg spillbar for medspiller på kant, for å skape en veggspill situasjon mot Polens høyreback

c. Ronaldo tar et lite hopp i frustrasjon, og fekter med armene i et par sekund, mens angrepet faller ut i sanden. 

Lenke til kommentar

Zlatan, Rashford, Martial (og Rooney). Trenger ikke noe mer dekning på spissplassen, Mourinho har vel stort sett spilt formasjoner med en spiss. Får vi inn enda en til, så går det antakelig bare utover utviklingen til Rashford.

 

Ellers så tror jeg Smalling vil fungere bra sammen med Bailly, han begynner å bli ganske rutinert. Jeg regner i hvert fall med at det er stopperparet de har sett for seg når de kjøpte han.

 

Enig ang. angrep.. Var litt sent igår, tenkte ikke at vi kunne bruke Martial på topp (lol)..

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...