Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan si hva man vil om Wayne Rooney, men den dagen han legger opp, så vil han gå inn i historie bøkene som en av de aller største Mancester United spillerne gjennom tidene.

Wayne Rooney er selve kjernen i Manchester United laget. Han har ikke samme nivå som tidligere, men han kommer til å bøtte inn mål bare han får mer tid. Wayne Rooney har alltid vært en spiller, som scorer mange mål i noen perioder, og måltørke i andre perioder.

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar

Viktig at vi bruker de unge i år. Vi bygger et lag for fremtiden, og James Wilson, Pereira, McNair, Lindegard og Blackett bør få muligheten til å bli en stor del av den fremtiden! (Johnstone og, men han er tredje (fjerde hvis Valdes kommer inn i varmen igjen), så det blir tungt for han!).

Endret av Zash
Lenke til kommentar

Blackett er lånt ut til Celtic, så han får nok en del spilletid der. Pereira gjorde det bra i natt for Brasil U23, kommer nok til å få sjansen igjen snart! Gode muligheter for spilletid på de unge når kampprogrammet tetter seg til og skadene kommer. Tipper vi får se en del av dem mot Ipswich!

Bare det ikke blir like vellykket som mot MK Dons...

Lenke til kommentar

Viktig at vi bruker de unge i år. Vi bygger et lag for fremtiden, og James Wilson, Pereira, McNair, Lindegard og Blackett bør få muligheten til å bli en stor del av den fremtiden! (Johnstone og, men han er tredje (fjerde hvis Valdes kommer inn i varmen igjen), så det blir tungt for han!).

 

Lindegaard eller Lingard? :ninja:

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Hold shit. Fantastiske nyheter hvis det stemmer. Faen det gjør meg lykkelig.

 

Vi snakker tross alt om en så mann som blør for United. Det er på tide vi gjør noen liknede som Barcelona. Jeg blir å stå bak han i tykt og tynt i mange år før jeg eventuelt blir å ønske ny manager.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Liker tanken på det, men å ansette Giggs som trener av klubbromantiske grunner kan være skummelt. Kan fort gå verre enn Moyes, selv om jeg faktisk føler Giggs kan gjøre det bedre (mtp. autoritet og klubbfølelse). Så får vi se hvor mye han har lært angående coaching. LVG Levner nok også et mye bedre lag enn Moyes fikk. Giggs har nok lært en del i det siste og har et par år til nå på seg, men er det nok?

 

 

Nå er det jo også et spørsmål om det bare er LVG sin vilje og mening som kommer fram, eller om han faktisk har tatt det opp med resten av mennene i dress. Hvis det er sistnevnte så er det virkelig spennende. Er det bare LVG så blir det mer et håp og en god tanke enn realistisk.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...