Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sukk.

 

Bare å holde med United nå, glad transfervinduet er stengt så vi kan bry oss mer om spillet enn å være transfer muppet. Ingen storfisker i sommer heller, men nå er det for seint å være sur også. Ingenting annet å gjøre enn å satse på at Martial viser seg å være en genistrek. En skade på han eller Rooney nå vil deise Van Gaals hode på en giljotin.

 

Bare skuffa, men kan ikke forstå annet enn at det må være en stor plan bak det hele. 

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar

Sukk.

 

Bare å holde med United nå, glad transfervinduet er stengt så vi kan bry oss mer om spillet enn å være transfer muppet. Ingen storfisker i sommer heller, men nå er det for seint å være sur også. Ingenting annet å gjøre enn å satse på at Martial viser seg å være en genistrek. En skade på han eller Rooney nå vil deise Van Gaals hode på en giljotin.

 

Bare skuffa, men kan ikke forstå annet enn at det må være en stor plan bak det hele.

Ingen storfisker? Bastian Fucking Schweinsteiger!

Lenke til kommentar

 

Sukk.

 

Bare å holde med United nå, glad transfervinduet er stengt så vi kan bry oss mer om spillet enn å være transfer muppet. Ingen storfisker i sommer heller, men nå er det for seint å være sur også. Ingenting annet å gjøre enn å satse på at Martial viser seg å være en genistrek. En skade på han eller Rooney nå vil deise Van Gaals hode på en giljotin.

 

Bare skuffa, men kan ikke forstå annet enn at det må være en stor plan bak det hele.

Ingen storfisker? Bastian Fucking Schweinsteiger!

 

 

Vi ble rundlurt av Bayern.

Lenke til kommentar

31-åring til 6-7 millioner pund. Vinner ikke ligagull med en signering jeg ikke engang er sikker på om er bedre enn de andre vi har på midten. Foretrekker foreløpig Morgan og Herrera.

Det spiller ingen rolle hvem du foretrekker, det finnes knapt større fisker enn Schweinsteiger. Han er en gigant, en legende.

 

Vi ble rundlurt av Bayern.

Ja, du håper vel det. Jeg leser denne tråden jevnlig, og har aldri sett deg gjøre noe annet enn å syte.

Endret av Sheasy
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

31-åring til 6-7 millioner pund. Vinner ikke ligagull med en signering jeg ikke engang er sikker på om er bedre enn de andre vi har på midten. Foretrekker foreløpig Morgan og Herrera.

Det spiller ingen rolle hvem du foretrekker, det finnes knapt større fisker enn Schweinsteiger. Han er en gigant, en legende.

 

Mener du at han skal skyte United til gull?

Lenke til kommentar

Jeg mener at han er en storfisk.

Might be, men ingen klar forsterkning og ikke en som skyter oss til gull. 

 

FAKTUM ER at vi nå står med Martial som spiss. Punktum. Martial er spissen vår. Det er en 19-åring som kapteinen vår frem til i forgårs ikke hadde hørt om. Visst skal man være positiv når man ikke lengre kan gjøre noe med det, men jeg kommer strengt tatt ikke på noen lag i Premier League som har vunnet ligaen uten en spiller som har scoret rundt 20 ligamål.

 

Jeg som fan kan leve med det. Jeg kan ikke gjøre noe mer enn det. Ingenting er bedre enn om Rooney linker opp med Martial og de sørger for til sammen 30-40 ligamål, for all del. Men mtp Rooneys innledning på sesongen, som har vært HELT elendig, så ser dette United-laget ut som et lag som hører hjemme i spansk fotball, der det er falske niere og vinger som scorer målene. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...