Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Hvorfor gir du Young 1.5 poeng mer enn ADM, når sistnevnte har produsert flere assists og flere scoringer enn young? Hjelper lite å komme til innlegg når man ikke kan slå innlegg. Det var ikke det eneste som var galt der, men det var den groveste.

Fordi jeg synes Young har vært mye bedre enn Di Maria i år kanskje?

 

- Best, nei, eneste lyspunkt blant utespillerne, i vår verste periode (medio desember - februar)

- Best i sesongavslutningen

 

Angående Bale så vet jeg like mye som mora mi og de fleste andre om hva som skjer i sommer. Jeg vet bare at det kun er Suarez og til dels Hazard og Aguero som har dominert like mye eller mer enn han i PL de siste fire-fem sesongene. Om vi får han for en sum et stykke unna milliarden er det bare for Woodward å punge ut. Eventyrlig nivå på han i England, og en typisk gullsignering. Om han ikke forlater Madrid er det greit nok, men skandale å sitte på gjerdet og se han gå til City eller Chelsea.

 

 

Blir håpløst å gi sånne karakterer. På bakgrunn av hva? Dine egne forventninger til spilleren, hva du mener alle bør kunne forvente av spilleren, i forhold til tidligere prestasjoner eller hva? 

På bakgrunn av prestasjoner. Forventninger tatt i betraktning hadde Wilson, Fellaini og Young ligget høyere, mens Falcao, RvP og Di Maria hadde fått +/-2.

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er han et lyspunkt? han har vært mindre ræva enn vi forventa? 5 Assists og 2 mål, mot 11 Assists og 3 mål. Du er sveiseblind på at han KLARER å komme til innlegg du. At han har 5 assists er jo fordi hvemsomhelst treffer på noe etter nok forsøk. Jeg skulle å klart å treffe en medspiller som får rota ballen i mål et par ganger på 100 forsøk. Å gi 7 til young er jo helt bak mål. 

Lenke til kommentar

Selv om Di Maria er en mye bedre spiller, og har levert mer målpoeng denne sesongen, så er ikke det hele sannheten. Young har hevet seg kraftig, utfordrer, bedre innlegg osv. Han har fortsatt mye å gå på, men likevel. Di Maria har et skyhøyt toppnivå, som vi har fått sett glimt av, men han har fortsatt mye rare og fæle balltap, mislykkede rare ting osv. Jeg ville gitt Young 6 og Di Maria 5. Di Maria har såå mye mer å gå på! 

Lenke til kommentar

Hvordan er han et lyspunkt? han har vært mindre ræva enn vi forventa? 5 Assists og 2 mål, mot 11 Assists og 3 mål. Du er sveiseblind på at han KLARER å komme til innlegg du. At han har 5 assists er jo fordi hvemsomhelst treffer på noe etter nok forsøk. Jeg skulle å klart å treffe en medspiller som får rota ballen i mål et par ganger på 100 forsøk. Å gi 7 til young er jo helt bak mål. 

At Young har vært bedre enn Di Maria i år er ikke noe å diskutere.

 

Med Young i laget har United fått mer bredde, færre berøringer på tvers, flere innlegg mot Fellaini og Rooney og mer rom til Fellaini. Young strekker backfireren langt bedre enn hva Di Maria gjør, og han bruker færre touch dypt i banen. Det betyr altså at ballen ekspederes raskere fremover når Young er involvert enn tilfellet er med Di Maria. At han dribler når han nærmer seg 16-meteren er en annen sak, men der bruker man gjerne litt flere berøringer også.

Lenke til kommentar

Jo, det er definitivt noe å diskutere. 5 assist på så UFATTELIG mange innlegg han kommer til er rett og slett ELENDIG. Det hadde vært 1 ting om innleggene traff og det er spissene som er elendig(noe de forsåvidt er), men innleggene treffer sjeldent en medspiller og hvis innleggete treffer, så er det ofte nesten umulig å få til noe med det. Det er ikke nok sluttprodukt der og da fortjener det ikke en 7'er. Da går det fort inflasjon i poenggiviningen din. Er DDG liksom bare 3 poeng bedre enn Young i år? Bullshit.

Lenke til kommentar

Young har vært en av våre beste spillere i år. Skjønner ikke hva som er så galt med en syver? ADM hadde en kort periode hvor han briljerte, men har vært totalt grusom etter det.

 

Fotball er mer enn målpoeng.

jauda, men man får ikke mer enn et poeng av å kun spille dritbra men ikke lage målpoeng.....
Lenke til kommentar

Flott innlegg Amoralsk. For lite slike innlegg her for tiden synes jeg, men så kan det være fordi jeg er alt for glad i å spekulere i hvordan laget vil se ut etter et overgangsvindu!

 

Nani er nok ferdig i klubben. Nå kan vi faktisk få litt penger for han etter en relativt god sesong i Portugal. Bytt han ut med Januzaj i vingkvartetten din. 

 

Bale ville vært en fantastisk forsterkning. Tror ikke det er en så totalt usannsynlig overgang som mange vil ha det til. Ed har vist at United ikke er redd for å punge ut for stjernespillere med kjøp av di Maria, Mata og et dyrt lån på Falcao (opsjon på kjøp for en stor sum). Samtidig må Bale ønske seg bort fra Real Madrid, og så lenge han er i planene til RM's nye manager, så kommer han nok ikke til å ville gå. Han har tross alt spilt det meste av kamper for RM, til tross for underprestasjoner store deler av sesongen. 
Tror ikke Bale selges fra RM i sommer, og tror derfor ikke at han kommer. Men noe kan fortsatt skje på den fronten. 

 

Valencia har vært OK som høyreback, men jeg er ikke fornøyd med å ha en OK spiller i den posisjonen. Finnes det en bedre høyreback tilgjengelig i sommer håper jeg vi kjøper inn en ny. 

 

Drøyt av deg å satse på kun Rooney og Wilson som spissalternativer. Jeg føler på meg at vi kjøper en ny spiss, særlig og RvP og Falcao begge forsvinner. Har fortsatt troen på RvP som alternativ jeg, så lenge resten av laget fungerer. 

 

Ryktene om Schweinsteiger tror jeg på, men jeg tror ikke han først og fremst ønsker å forlate Bayern. Tror han vil ha en ny og langt bedre kontrakt, og vi blir brukt for å presse opp månedslønna. Kun spekulasjoner selvfølgelig. 

 

Jeg er veldig spent på hvem av spillerne i troppen vår som forlater klubben. Falcao? Rafael? Evans? De Gea? Valdes/Lindegaard? Januzaj(lån)? RvP? Blackett? 

LvG sa vel at det kommer til å bli en tung sommer for mange av spillerne i sammenheng med at noen spillere ville måtte forlate United. Kanskje han mente at mange spillere vil få kjærlighetssorg når De Gea viser fingern og stikker. 

 

Cech er mitt ønske som DDG's erstatter. Vil ikke ha Leno/Cillessen/et annet keepertalent. Vi er Manchester United og vi skal kjempe om trofeer neste sesong. Da skal vi ikke svekkes i en eneste posisjon. 

Lenke til kommentar

Å beholde Falcao dersom vi får han veldig billig er ikke nødvendigvis så dumt, men tviler på at han ønsker å slite benk altfor lenge. Jeg tror fortsatt han med en god pre-season kan bli revitalisert neste år. Van Persie vil nok kreve å være fast.

 

Drømmen hadde jo vært å se Wilson "ta en Kane", men jeg frykter utlån til Championship.

Lenke til kommentar

Di Maria Involvert i 3 av 4 mål som kjemper om årets mål. Nuff said. Kommer til å bli et beist for oss.

Var mye innpå forumet for noen uker siden og da var alle negative til DiMaria. Spilte han godt sist kamp hvis han spilte?

Lenke til kommentar

Mtp at alle viktige kamper er unnagjort for vår del, er det på sin plass å oppsummere sesongen:

 

Spillerbørs

 

De Gea - 10

Valdes - ?

Lindegaard - ?

 

Rafael - 2

Valencia - 6

Evans - 3

Smalling - 7

Jones - 6

Rojo - 6.5

McNair - 5

Blackett - 3

Shaw - 6

Blind - 7

 

Carrick - 7

Herrera - 7

Mata - 6.5

Di Maria - 5.5

Fellaini - 7

Young - 7

Januzaj - 3

 

Falcao - 3

RvP - 4

Rooney - 6.5

Wilson - 4

 

Sikkert glemt noen.

 

Ønsker for neste sesong

 

Alt avhenger jo av hvorvidt De Gea drar eller ikke. Ingenting er krise uansett, jeg mener Petr Cech kan være MINST like god for United som De Gea. Altfor mange som konsekvent ignorerer rutine og strategiske attributter til fordel for kattesprang. For all del, De Gea er topp tre i verden på de fleste keepertekniske områder, men han mangler et par ting som Cech har. Velger Cech foran Lloris anyday of the week, jfr Edwin van der Sar.

 

Videre synes jeg en ny høyreback hadde gjort susen, men la det for all del gjerne være en lokal unggutt som dukker opp, og la han drilles inn i laget over tid. Valencia har vært bedre enn den generelle oppfatningen, etter min mening. Rafael forsvinner nok.

 

Schweinsteiger er virkelig spennende, om ryktene er sanne. Klassespiller med tre-fire gode år igjen. Ikke glem at United ikke bugner over av rutine for øyeblikket, og å få et litt eldre lag kan gi oss den samme effekten som preger Chelsea og Barcelona.

 

Young-Depay-Bale-Nani hadde vært en småpen vingkvartett, hadde det ikke? 

 

Basert på Guardian/Times/Telegraph-rykter og slike ting, så kan laget vårt se sånn ut neste sesong:

 

                           Cech

Valencia/Clyne-Smalling-Jones-Shaw

                Schweinsteiger/Carrick

                 Herrera-Di Maria/Mata

         Bale                              Depay/Young

                         Rooney

Benk: Valdes, Rojo, Blind, Di Maria/Mata, Depay/Young, Carrick/Schweinsteiger, Wilson

 

Ut: Rafael, Lindegaard, De Gea, Evans, Van Persie, Falcao (Kan fort bli £70 mill inn her)

Inn: Cech, Clyne, Schweinsteiger, Bale, Depay (mulig samlet sum på £120 mill?)

 

Ingen skal komme og fortelle meg at det laget ovenfor der ikke kan kjempe om troféer. 

Ville gitt Fellaini en 8er, han har virkelig stått på med full innsats hele tiden og scoret viktige mål. Vært veldig god til å være første sesong, mange som spiller dårlig første sesongen men Blind har vært ganske solid og til og med taklet 2 posisjoner. Når det gjelder kommentarene til neste sesong så har vi jo McNair som kan spille høyreback? Schweinsteiger blir kanskje litt lik i spillestilen som de vi allerede har på midten, hva kan han som ikke Carrick og Herrera kan? Har han litt bedre fysikk kanskje? Hvor sannsynlig er det at Bale kommer ifølge ryktene? Pedro er en spiller jeg alltid har likt men han blir vel innbytter og da har vi vel Chicharito og Wilson. Blir ikke alle de 3 veldig like i spillestilen?  

Endret av Btbw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...