Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke lukaku er god nok til å forsvare en fast plass på united.

God nok for et lag som everton. Chelsea ville ikke latt ham gå om de så noe i ham.

Husk at han bare er 22 år da. Jeg tror de gjor en tabbe akkurat der med å la han gå. Lukaku puttet for Everton mens Eto'o og Torres gikk målløse, men fant jo ut at Mourinho ventet på Costa og han er jo bedre enn Lukaku.

Lenke til kommentar

Det er ikke gitt at De Bruyne gled inn i Chelsea. Jeg har ikke sett han nok til å påstå så mye om han, men Mourinho er veldig klar på hvilke spillertyper han foretrekker, jfr salget av en såpass bra spiller som Mata.

Vel, det kan trygt sies at han for tiden er en av verdens beste offensive midtbanespillere. Problemet i Chelsea var vel at Hazard er hovedfokuset i angrepet og får mest frihet offensivt. De samme forholdene kreves for at De Bruyne skal prestere optimalt, noe han absolutt får i Wolfsburg.

Men spiller for spiller er det jo liten tvil om at De Bruyne er bedre enn Oscar, selv om det ikke nødvendigvis var en dårlig avgjørelse av Chelsea av den grunn.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

De Bruyne er en type spiller som trenger et lag som jobber rundt han, Chelsea hadde alt Hazard når han kom tilbake fra lån.

I etterklokskap kunne det kanskje vært bedre å solgt Oscar og beholdt KDB, men Chelsea gjorde uansett gode penger på han . 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...