Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Det som gjør det vanskelig er at han både er britisk, kaptein og et slags minne/symbol fra Fergie-tiden. Louis van Gaal har definitivt nok autoritet til å benke han, (noe jeg tror vi skal være svært glade for). Men ettersom vi ikke har noen tydelige lederskikkelser som kan ta over hans rolle som kaptein på laget (jeg klarer i hvert fall ikke å se noen), blir det vanskelig å ta han ut av startelleveren uten å skape uro i spillergruppa.

Endret av blured
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

som jeg har sagt i 2 år nå, Rooney skulle vært solgt for flere sesongen siden, og jeg er helt sikker på at SAF tenkte det samme før han gav seg. Han er ikke en 10er, han er ikke en midtbanespiller, og han er ikke lenger god nok til å være alene på topp. Er det noen som lever på navn, rykte og nasjonalitet, så er det ham. Han virker heller ikke som noen særlig god kaptein.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvorfor vi enda har han. Fansen blir ikke så forbanna hvis vi selger han heller. De fleste av oss vet hvordan det var under flørten med City og hans metode for å presse opp lønnen. Jeg liker Rooney, men det er ikke til å stikke under en stol at han ikke er god nok til å være vår faste spill lenger. 

Lenke til kommentar

Som forventet det ja. Synd at han floppet så stort, jeg hadde enorme forventninger før sesongen etter å ha sett hvor godt han spilte for atletico.

 

Vi må ha en spiss som scorer 20+ neste sesong om vi skal forventes å kjempe i toppen. Helst opp mot 30, men det er vel bare å drømme.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Synd men ville vært enorm risiko å betale 40 mill for en overgang, pluss at han krever enormt mye lønn.

 

Vil ha en ung spiss som kan bli en ny Rooney i mange år fremover, ikke en ny RvP som er rå i 1,5 sesong og deretter blir pensjonist. Wilson hadde vært perfekt men han trenger mer tid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Og derfor det var smart av klubben å hente ham på lån. Et kjøp ville ha vært mye dyrere. Lånet ble nok ikke så dyrt når man tar med draktsalg.

Det har jo blitt spekulert i at dere hadde kjøpt han om det ikke var for FPL .

Så det kan vel så gjerne ha vært flaks i stedet for smart avtale. 

Lenke til kommentar
Valencia har vært OK som høyreback, men jeg er ikke fornøyd med å ha en OK spiller i den posisjonen. Finnes det en bedre høyreback tilgjengelig i sommer håper jeg vi kjøper inn en ny. 

Ja Valencia har vert helt ok, men han er bedre som ving da han kan bruke "trikset" sitt med å sparke ballen langt foran seg og sette fart. Han går alltid på høyresiden av forsvarer og backene vet det nok men han har så stor fart at de ikke klarer å ta han. Det får han ikke brukt som back. Samtidig må vi passe på å ikke bytte ut hele forsvarsrekka på en gang, da kan det bli kluss. Hvilke høyrebacker tenker du at vi kan hente inn? Var det snakk om Alves fra Barcelona eller er det jeg som har drømt? Vi må holde diskusjonen i gang selv om sesongen er over, kjekt dette gutta!

Lenke til kommentar

Om vi henter en høyreback tror jeg det blir Clyne eller van der Wiel. Håper ikke van der Wiel blir i ett bytte mot AdM( pluss en bunke med euro fra PSG). VdW er vell nummer to i rekken av høyrebacker i PSG med Aurier foran seg og nr 3 om Dani Alves kommer så han bør ikke være umulig å få tak i.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg kunne tenkt meg Ivanovic, men han er vel vanskelig å få tak i? 29 år, men jeg syns han er klasse.

Tror ikke det skjer  :tease:

Han er dessuten 31 år. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...