Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror dere Falcao blir å slå ordentlig til og gjøre det bra? Og at Lvg har baller nok til og droppe RvP?

Tjææ, kommer an på om vi får fart på angrepsspillet vårt. Falcao er en klassisk nier og da trenger han å bli satt opp i gode hode- og skuddposisjoner, noe vi har et stort problem med akkurat nå. Fungerer laget, fungerer Falcao. Han er ikke en som lager mål på egenhånd, det har han verken teknikk eller hurtigheten til.

 

LVG baller nok til å benke: Ja, men bare hvis vi har et bedre alternativ (et han mener er bedre).

Lenke til kommentar

 

Tror dere Falcao blir å slå ordentlig til og gjøre det bra? Og at Lvg har baller nok til og droppe RvP?

Tjææ, kommer an på om vi får fart på angrepsspillet vårt. Falcao er en klassisk nier og da trenger han å bli satt opp i gode hode- og skuddposisjoner, noe vi har et stort problem med akkurat nå. Fungerer laget, fungerer Falcao. Han er ikke en som lager mål på egenhånd, det har han verken teknikk eller hurtigheten til.

 

LVG baller nok til å benke: Ja, men bare hvis vi har et bedre alternativ (et han mener er bedre).

 

 

 

Litt det jeg også har tenkt egentlig, men det går jo ikke akkurat så bra med den formasjonen vi spiller til vanlig. Håper LvG bytter om til 4-3-3 elns, ihverfall med brede vinger, hvor vi kan lappe over på kant med backene. Mener også Rooney burde spille på topp, eller i en 10er rolle, men ser ikke ut som LvG tenker noe av det jeg tenker fortiden.

 

Håper han benker RvP! Begynner å bli fryktelig lei den mannen, og ikke vet jeg koffer, for han er sikkert en kjernekar.

Lenke til kommentar

Hvor lenge skal egentlig denne "supertrioen" vår få klippe seg inn på laget? Hva faen er det egentlig Rooney har tilbudt dette laget? Ja, han er så vanvittig flink til å crosse ballen motsatt mot Valencia. Kjempeflink til det. Men med en gang vi skal fremover, så er det helt nakent.

 

Jeg vil ha en liten revolusjon her nå. Ut med de to av de tre, inn med Januzaj og Falcao. Rooney bør flyttes ut på siden for å få brukt de kvalitetene han faktisk har:

De Gea

Valencia-Smalling.Rojo-Shaw

Carrick

Herrera/Fellaini-Di Maria

Rooney Januzaj

Falcao

 

Og ja, klag så mye dere orker på Falcao, men han er faen meg i hvert fall på'an gjennom hele kampen, kommer til muligheter og skaper ting. RvP er en stokk som står der oppe med hoftefeste.

Endret av LimeCanes
Lenke til kommentar

Ja, det er til dels rett, men det ser man jo bare ved å se kampen på TV. Rooney, Carrick, Blind og Mata sammen på banen er såååå ufattelig boring å se på. Alle fire er kroniske når det kommer til å trille ballen mellom hverandre, på tvers og tilbake til forsvaret. Med Shaw, Herrera/Fellaini og Januzaj blir det mye mer rettvendt spill, med tempo i laget.

 

Jeg hadde glatt støttet en vraking av Rooney nå. Man skal ikke frede han bare fordi han er kaptein.

Lenke til kommentar

Synes det gjentar seg kamp etter kamp. Støtte, støtte, støtte også kommer Rooney med sin obligatoriske hollywood pasning til Valencia. Repeat. Totalt nytteløst. Jeg hadde også likt og sett hvordan vi hadde spilt uten kapteinen, men det tror jeg kun en skade/suspensjon kan sette en stopper for.

 

Carrick

Herrera - Di Maria

Fellaini

Wilson - Falcao

 

Dette kunne vært noe. God blanding av fart, teknikk, pasningskvalitet og fysikk.

Lenke til kommentar

Rooney kan ikke spille SM. Det funker faktisk ikke. Han mister det han er best på; putte ballen i mål. Ikke gjør han en god jobb heller. Bidrar en del defensivt men offensivt er det helt ræv.

 

Rooney må byttes ut med Herrera. Herrera spiller hurtig og ballen skal forover, og det er jo akkurat det vi mangler. Herrera og Di Maria tror jeg fort kan finne tonen.

Lenke til kommentar

Hollywood pasningene er greie de, problemet er at ingen som mottar ballen klarer å gjøre noe utav muligheten som byr seg. Se bare på den plassen Valencia ofte får i disse situasjonene. Det hjelper dessverre lite når han både er nølende og feig i angrepsfasen. Enten moser han ballen i nærmeste forsvarsspiller eller så sender han en støttepasning bakover i banen. Og så har vi de 10-20 % hvorpå Rooney får sleivspark, og de gangene medspilleren roter mottaket til.

 

Og Herrera er forresten langt i fra feilfri. Han mister ofte ballen slik at laget vårt kommer i ubalanse. Det er nok derfor han sitter på benken. For ukonsentrert til tider.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...