Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Om Falcao: Vi har mange gode spillere på vei tilbake, han har spilt de tre siste kampene på rad. Da må jeg sammenligne spillere opp mot hverandre, nå måtte jeg utelate han fra troppen. Men det er i dag, neste uke er et annet tilfelle.

Hva med RvP? Han har spilt langt flere kamper i år. Og Falcao fikk ikke spille hele forrige kamp engang selv om han var mye bedre enn RvP.

Og på benken så hadde vi 3 midtstoppere! Helt utrolig at Falcao ikke fikk plass der.

 

Ender sikkert opp med at Falcao ikke vil signere noen permanent avtale. Forstår ham veldig godt hvis han tar den avgjørelsen.

Vil dere ha Falcao permanent?
Lenke til kommentar

Ok, hva i helvete skjedde nå?

Jeg proklamerte før kampen at "in Lvg I trust", men denne kampen var jo 10 steg tilbake.

En manager som åpenbart har undervurdert sin motstander. For noe forbanna piss!

 

Midtbanen vår ble så til di grader overkjørt, med få unntak, så da tenkte jeg det er like greit å bytte ut carrick eller blind for Herrera, men istedenfor bytter han ut RvP? Omtrent vår eneste offensive trussel?

Og så blackett inn for Shaw? Shaw var den eneste som holdt liv i den offensive linjen vår på venstrekant, og så bytter du han UT? Og når vi TRENGTE et mål, bytter vi ut han eneste som kan slå skikkelige innlegg, å får inn han ENESTE som kan heade!

 

Jeg synes det er greit at Falcao blir utelatt, for jeg antar at det er ting som murrer der som vi ikke vet om. Det er jo tross alt Jorge Mendes som er agent her, og han elsker jo lage drama i kulissene (ref CR7).

 

Men dette var lavmål. What The Fuck, LvG?

Lenke til kommentar

Her må du huske på en veldig viktig faktor: Både Shaw og Di Maria ble byttet ut med tanke på skaden de nettopp har hatt, ikke fordi byttene ville styrke oss.

 

Edit: Utbyttingen av RVP skjønte jeg selv veldig lite av. Han var veldig bevegelig og "påskrudd" i dag. Det oste mål av han.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Så bra at Young får litt selskap!

 

Andre kampen jeg har gått glipp av i år, tror kanskje ikke jeg trenger å se denne kampen i reprise... Men kan ikke si jeg er så veldig overrasket over resultatet. Vi har vært ganske elendige fremover i år, og møter det laget som har sluppet inn desidert færrest mål hele denne sesongen. Forhåpentligvis så får vi en vårsesong uten så mange flere skader, og at vi i de "lette" kampene vi har fremover får muligheten til å bygge opp et litt bedre angrep. Sliter riktignok med å forstå hvorfor vi ikke får det til, når det er der vi på papiret helt klart er sterkest.

 

For å se positivt på det, så har vi som Espp skriver, blitt ganske så solide bakover. Om en ser på topp 4 (ja vi er fortsatt der...), så skiller de lagene seg ut mtp antall mål de har sluppet inn. Men kanskje har dette fokuset på å sikre oss defensivt, fått negative konsekvenser lenger frem på banen?

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes United har vært ELENDIGE på overgangsmarkedet de siste ti årene? Det vil si, i starten av det siste tiåret (januar 2005 --->) var vi flinke der, men hvor flinke har vi vært siden Carrick ble hentet?

 

Og ikke minst: hvor mange spillere har tatt ytterligere steg? Jeg kommer på David De Gea. Etter min mening uten unntak har de øvrige spillerne vi har kjøpt enten stagnert eller blitt dårligere i United: Anderson, Hargreaves, Nani, Tevez, Chicharito, Valencia, Owen, Young, Jones, Kagawa, Van Persie, Fellaini, Mata, Di Maria, Blind, Falcao, Herrera, Shaw, Rojo (de siste spillerne blir vanskelig å konkludere noe med ennå).

 

Hvem gir vi bort gratis i samme tidsrom? Pogba, Pique... anyone else? Den dagen Ferguson hentet tilbake Scholes for siden å vrake Pogba, mistet jeg litt av respekten for skotten. En mann som tidligere hadde vært klokkeklar på å tenke langsiktig, og til og med skrytt offentlig sammen med GIll at man ikke hentet spillere over 27 år til en dyr penge, vraker Europas største midtbanetalent til fordel for en 38-åring som alle visste at hadde maks et år igjen på toppnivå. Fy faen.

 

Se hva som er i ferd med å skje nå, da. I fjor hadde vi Januzaj på vei opp, i år har han blitt vraket til fordel for en trebackslinje og et snegle-angrep, og de gangene han har kommet innpå har han spilt back. Jeg regner med Januzaj er ute av klubben i løpet av de neste tolv månedene. Så har vi for sikkerhets skyld klart å rote bort det tredje monstertalentet vårt. Way to go United :)

Endret av LimeCanes
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne er virkelig interessant:

 

 

Personlig så ønsker jeg å se oss med vinger, (442, 4231, 433) men med spillerne vi har i dag er det bare å satse på 442d. Fatter ikke hva van Gaal tenker med. Håper han har sett noe som vi ikke har, og at alt plutselig begynner å stemme.

 

Jeg har troa på at van Gaal er mannen som skal ta oss tilbake til toppen, men jeg forstår ikke helt dette opplegget med tre bak.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke kaste ut RVP, men hvis vi kan få 20m for han burde vi kanskje gjøre det? Da "har" vi plutselig 600 millioner å handle spisser for siden vi ikke kjøper Falcao.

 

Vi kan få en veldig god duo for den summen!

Enig. Falcao vil jeg se litt til før jeg gjør opp en mening, men RvP har vi brukt fast i to år nå, uten at han har spilt noe særlig bra. Han var ekstremt god frem til januar 2013, siden den gang har det kommet scoringer i bolker, med måneders mellomrom mellom hver gang han var i form. Ut med han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...