Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har gått lei fyren nå. Vi er ikke noe bedre en vi var under Moyes. Vi har mer ballbesittelse, færre innlegg og mer flaks, men resten stemmer fint med fjoråret. Null tempo, null kreativitet, kjip, defensiv fotball, og ingen entusiasme. Dette altså etter at vi brukt £150 mil. og brutt samtlige overgangsrekorder.

 

Jeg har siden sommeren og overgangsvinduet vært skeptisk til fyren og spillestilen hans, og det har ikke akkurat blitt noe bedre det siste halvåret. Jeg mener vi burde ansette en sportsdirektør, som kan gi kontinuitet og ha en mer klar plan når det gjelder overganger og utvikling, enn det vi har sett de siste to årene. Woodward virker å være en unge som nettopp har fått sin første månedslønn, og kaster penger på alt som skinner, uten noen som helst plan bak det. Men jeg regner med at vi er stuck med ham. Det samme gjelder vel Van Gaal. Selv om jeg tviler på at vi vil få noe særlig suksess med ham som manager.

 

Jeg er villig til å donere bort samtlige organer til SAF for å la ham leve i 20 år til, og utsette pensjonisttilværelsen. Greit nok, vi spilte ikke verdens beste fotball de siste årene under ham, og laget hadde mangler, men fy faen, det var mye mer interessant å se kampene under ham. laginnsatsen, maskineriet, entusiasmen og vinnerviljen var overlegen alle andre. Det var det som gjorde oss spesielle. Vi hadde ikke de beste spillerne, vi trengte ikke kjøpe stjernene. Det holdt å ha kapable spillere som spilte som en enhet, under en ekstremt god manager, og det var derfor vi vant alt, og ble best.

Endret av Kammizez
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har ingen idé om hva som er galt. Om det er LVG / Moyes, spillerne eller noe annet forstår jeg ikke.

 

Gir bare opp hele driten. Heier som normalt og godtar en hverdag hvor vi ikke kjempet om trofeer - det er jo i den retningen vi er på vei. Det får bare bli en stor fartshump, ja eller et synkehull, men med pengebruken til FM-kontoret United må vi vel vinne til slutt. City og Chelsea brukte noen år før de klarte det, så vi er vel tilbake om 2-3 år igjen.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Var ikke alltid rosenrødt under Ferguson heller (og begge resultatene fra OT...):

 

Manchester United 0 Exeter City* 0
FA Cup third round, 2005
*Spilte på det tidspunktet i Conference.
Manchester United 0 Leeds United 1
FA Cup third round, 2010

Aldri lett å vinne på en potetåker i mot-/medvind, mot et lag som legger seg bakpå. Dunn fortjent BB. Det positive er at vi ser ut til å fortsette å være ganske bra bakover. Rojo blir bare bedre og bedre, kanskje vår beste spiller igår. Januzaj hadde også en god kamp: For min del anatakelig det største lyspunktet med gårsdagen, fantastisk om vi får se litt mer av han fremover!

 

Men det som frusterer mest er at de offensive problemene er en tendens, dette er langt ifra noe enkelttilfelle. En vil alltid ha slitekamper; men når vi konsekvent er dårlige fremover på banen, med et stjernegalleri uten like, så er det jævlig frusterende.

 

Endret av blured
Lenke til kommentar

Det verste av alt er at jeg begynner å skjønne Moyes. Kanskje var han ikke helt inkompetent likevel når han sa at han ikke forsto hvorfor laget ikke fungerte. Jeg tror ikke LVG skjønner det heller. Jeg forstår det i hvert fall ikke.

 

Med de spillerne vi har burde vi feie motstandere av banen, problemet er jo bare at vi ikke gjør det. De får ikke til å spille i lag. Noe er galt og noe har vært galt i lang tid. Kanskje det er noen som må ut?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

4. plass i ligaen og forsatt videre i FA-cupen etter ett år med ett skademareritt av en annen verden. Vi ser mer og mer solid ut bakover. Altfor tidlig å avskrive van Gaal. Alle United supportere var vell enige i at denne sesongen var målet å kapre en plass blant topp fire, noe vi ligger ann til nå. For meg er dette godkjent

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...