Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg Falcao-drakt da han blei kjøpt, synd at han ikke har scoret mer mål men han står på og jager på innleggene. Håper det løsner og at han blir permanent. Lurer på hvorfor Wilson sitte på benken i stedet for Falcao? Så Wilson 1 kamp der han var usynlig og 1 annen kamp der han scorte men Falcao bør vel være mer teknisk og målfarlig. Vraker de Falcao for å få han mer motivert? Kan være at disse tingene har blitt diskutert før men jeg ble med i tråden nå.

Lenke til kommentar

"I know Cristiano from our time at Manchester United. He is a good friend and good person.

 

"He is the best ever and what happened could have happened to anyone at such a tense moment in the game."

Nok et gullkorn fra Bebe, denne gangen etter at han møtte Ronaldo på lørdag. Finn én feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Kjøpte meg Falcao-drakt da han blei kjøpt, synd at han ikke har scoret mer mål men han står på og jager på innleggene. Håper det løsner og at han blir permanent. Lurer på hvorfor Wilson sitte på benken i stedet for Falcao? Så Wilson 1 kamp der han var usynlig og 1 annen kamp der han scorte men Falcao bør vel være mer teknisk og målfarlig. Vraker de Falcao for å få han mer motivert? Kan være at disse tingene har blitt diskutert før men jeg ble med i tråden nå.

Falcao er skadeplaget, prestert dårlig og er gammel. Det er et skandalekjøp om han forsetter hos oss til sommeren.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Ser ikke for meg at vi kommer til å vinne noe som helst med disse tre årene under LvG, om han i det hele tatt blir her i tre år. Vi safer nok inn 4 plassen i år såvidt, og bruker like mye om ikke mer penger på stjernespillere i sommer. Så gjentar regla seg fra i fjor.

 

Det eneste jeg ser som positivt er at LvG som oftest etterlater seg et meget godt lag, på papiret hvertfall, for den neste manageren som skal ta over når han gir seg. Bayern og Barcelona er et godt eksempel på det. Det samme kan man ikke si om Ferguson, som de siste årene kun tenkte ekstremt kortsiktig så han kunne ha nr 20 på CV'en sin før han ga seg.

 

Angående Rooney, så fungerer han så absolutt ikke på midtbanen. Hvorfor ikke prøve han der han egentlig hører hjemme, på spissplassen? Kan da umulig bli noe verre enn RvP og Falcao per dags dato.

Lenke til kommentar

Rooney var strålende mot Newcastle. Da kom han på dype løp og fikk boltre seg litt i AMC-/tierrollen. Etter det og før det har han stort sett vært middelmådig.

 

Faktum er at jeg sannsynligvis aldri har sett han så dårlig som i år. Han spilte spiss de første kampene, og var dårlig. Han har spilt midtbane mesteparten av tiden etter det, og vært dårlig der også.

Lenke til kommentar

Jo mer jeg reflekterer over sesongen som er, jo mer frustrert, trist og ikke minst nostalgisk blir jeg. I natt lå jeg faen meg i to timer og så på youtube-videoer av sesongene rundt tusenårsskiftet, bare for å få litt fotballmessig tilfredsstillelse for en jævla gangs skyld.

 

Nå ryktes det at Januzaj skal bort på lån. Helt passelig. Hadde jeg vært Adnan hadde heller ikke jeg giddet å være i United. Så er det kanskje noen av dere som mener at "han har ikke prestert i år." Neida, han har ikke prestert, hverken som høyre- eller venstre vingback i 3-5-2. Men spillere som faktisk er plassert i såkalte "riktige posisjoner" på banen, har faen meg sugd enda hardere.

 

Rooney for eksempel. Spiller bra i +/- 15 kamper per sesong. Resten er skrot og skvip. For all del, han har arbeidsånd og stolthet og er engelsk og en tradisjonsbærer. Sånt gjør at man ikke ser hvor begrenset han er. Hvor mange sjanser har Rooney fått siden 2009/2010-sesongen? To hundre? Hvor mange gode sesonger har han hatt de siste fem kalenderårene? To halve?

 

Grunnen til at Rooney får pes av meg, er fordi folk hyller han ubegrunnet. Han har vært lagets "viktigste offensive drivkraft" siden Ronaldo dro, sommeren 2009. Det er i så fall jævla merkelig at vi siden sommeren 2009 har spilt elendig angrepsspill, med noen få enkeltkamper som unntak. Faktum er at sånne som Rooney aldri har vært en kaptein, en som bærer laget, en som kan påta seg mye ansvar. Han mestret det ikke da Ronaldo forsvant, og se bare hvordan han "løfter" England. Jeg er sikker på at United hadde hatt bedre av å ha brukt Kagawa fast i tierrollen, og heller solgt Rooney til Frankrike.

 

Da tok jeg for meg kapteinen. Robin Van Persie gidder jeg ikke starte med engang. Han har merket alle skadene for godt nå, og er et hav unna en spiller som Diego Costa, for eksempel. Juan Mata passer ikke inn, og det måtte en idiot som Moyes til for å hente Mata i en posisjon vi allerede hadde tre spillere fra før av. Fyfaen så vandrevet denne klubben har blitt, rent sportslig. Kaster faen meg Pogba og Pique ut for smuler (og i Pogbas tilfelle ikke det engang), og svarer med å ruge på Anderson, Fletcher, Evans etc.

 

Dette skal Ferguson ha en god slump av skylda for. Hans agenda de siste årene var utvilsomt å avslutte på topp, uten å ta særlig hensyn til etterkommerne sine. Dere kan si hva dere vil om at Pogba sutret, men jeg hadde vært like fly forbanna om en pensjonist og en høyreback skulle prioriteres foran meg på midten. Pogba er i dag et levende bilde på alt som er feil med Manchester United.

 

Ikke er vi innovative og ikke er vi flinke til det vi gjør. Alt er kommersielt nå, det sportslige er åpenbart annenprioritet. Idet Barca-stilen har blitt fullstendig avslørt, begynner vi å trille ball på midtbanen. Det er faen ikke Barca engang, det er en angrepsfotball som en sjimpanse kunne skrudd bedre sammen. Jeg kunne glatt ha fått United til å spille bedre offensivt enn LvG mot Cambridge.

 

Det eneste positive jeg kan komme på med årets sesong, er at vi faktisk, utrolig nok, er med i kampen om CL, og at vi hentet Di Maria og Shaw i sommer. Foruten det er det egentlig ganske svart så langt. Van Gaal får de siste fire månedene av sesongen på å overbevise meg om noe annet, men jeg forlanger litt mer enn CL-spill.

 

Dersom Januzaj ikke blir DYRKET, altså brukt mer eller mindre fast over en lang periode, så kan LvG bare fucke off for min del. Faktum er at Januzaj er den eneste spilleren i stallen sammen med Di Maria, Shaw og De Gea som kan bli/er verdensklasse i sin posisjon. Men jeg forventer ingenting. Jeg regner med at han i likhet med alle andre virkelige talenter som United har hatt i akademiet de siste ti årene, forsvinner ut dørene billig.

 

YAAAAAAAAH BLESS.

 

Ingenting å tilføye egentlig, annet enn at den posten fortjener å bli sitert på hver side i 5-6 dager fremover.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Backene slår langt. Det virker som sa de tror de er Scholes hele gjengen.

 

LVG har sagt at han ønsker ballen langs bakken. Uansett om vi spiller langt eller langs bakken fungere det ikke, så hva som et best vet jeg ikke. Fellaini gjør mye bra når han er på. Hadde vært digg å sett en kamp med Carrick, Fellaini og Herrera på midten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...