Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Muriel hadde vært krem, såfremt klubben selger Rooney. Skal være mulig å gå i pluss økonomisk etter et sånt transferscenario også.

 

Fellaini, bahhhhhhhhhasdefgrgreggr.

Den følelsen får jeg av "vår" Anderson nå. Engang en av våre kjæledegger niko, jeg skjemmes, men sånn har det nå blitt.

 

Har blitt en negativ turd med åra, noe som i grunn er merkelig ettersom jeg bryr meg 20% av hva jeg engang gjorde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God nok som i at han hadde hevet midtbanen vår.

 

Eneste eg kan uttale meg om fellaini egentlig. Om han hadde holdt Europa nivå med "bedre spillere" rundt seg er vanskelig å si.

 

Eg ser stort sett united kamper, sjeldent andre, så kun basert på de kampene. Og der var han tidvis ekkelt god. Men kan jo selvsagt være like mye United sin midtbane som fikk et av sine sedvanlige drypp....

Lenke til kommentar

Det største problemet med å signere Fellaini i mine øyne er at vi går fra å signere en spiller som står for ballsikker og attraktiv fotball til å satse på å vinne 1-0 på et cornermål etter en rekke albuer og fem gule kort per kamp.

 

Fellaini er et skritt fremover i den forstand at han forbedrer midtbanen vår, men ikke et skritt i riktig retning i forhold til filosofien jeg vil at United skal spille etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det største problemet med å signere Fellaini i mine øyne er at vi går fra å signere en spiller som står for ballsikker og attraktiv fotball til å satse på å vinne 1-0 på et cornermål etter en rekke albuer og fem gule kort per kamp.

 

Fellaini er et skritt fremover i den forstand at han forbedrer midtbanen vår, men ikke et skritt i riktig retning i forhold til filosofien jeg vil at United skal spille etter.

 

Der er vi enige. Han forsterker laget, men ikke like mye eller på den måten vi ønsker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...