Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Ekstremt overvurdert spiller, er dårligere enn Cabaye. Blir direkte forbanna om det der er sant.

 

Du kødder nå sant? Marchisio er riktig nok ikke den spilleren som slår lange pasninger slik som Scholes gjorde, men han er definitivt en svært god box2box spiller med både kreative ferdigheter, kvikk i bena over korte distanser og han har masse arbeidskapasitet både fremover og hjemover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jejeje, Marchisio skjer ikke uansett. Signerer han for United skal jeg spise sokka mine. Mye større sjans for at Cesc kommer.

 

Jeg har aldri i mitt liv vært så spent før en sesong som det jeg er nå. For aller første gang her på jord skal jeg oppleve en ny manager for United. Vi får håpe det blir 25 nye suksessfulle år under DM.

Lenke til kommentar

For å være ærlig tror jeg det ligger noe i det. Alle vet at han har lagt igjen en del av hjertet sitt i United, og at Real er så desperate etter Bale, virker for meg litt spesielt. Når de egentlig trenger en regn spiss om de skal kjøpe noe nå. Så jeg ser igrunn for meg at Bale erstatter Ronaldo evt.

Lenke til kommentar

Synes ikke det virker usannsynlig at RM er så desperate etter bale fordi CR7 vil til United. Men synes det virker rart at dimaria, conentrao og morata skal vekk i tillegg til CR7 for en spiller. Spurs burde hoppe på denne avtalen hvis det er hold i ryktene.

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Synes ikke det virker usannsynlig at RM er så desperate etter bale fordi CR7 vil til United. Men synes det virker rart at dimaria, conentrao og morata skal vekk i tillegg til CR7 for en spiller. Spurs burde hoppe på denne avtalen hvis det er hold i ryktene.

Det har vel aldri vært snakk om at alle de skal til spurs. Det har vært nevnt flere navn, men maks 2 i samme avtale. Og de er visstnok bare interessert i Morata.

Lenke til kommentar

Nekter å tillate meg selv for et eneste sekund å tro på ryktene om Ronaldo til Old Trafford, selv om det gir mening hvis/ettersom Bale stikker til RM for prisen av et lite lands BNP.

 

Hvis det mot all formodning skulle skje, så blir jeg verdens gladeste mann, hvis ikke, "ja, skjønte jeg det ikke."

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...