Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra Twitter, om det er 100% vanntett skal eg ikke påstå.

 

At Nani signerer en kontrakt verdt ~£60k i året når han allerede sitter på £90k (iflg. ganske mange kilder) virker litt spesielt. Ryktene ellers går heller på at han ønsker en kontrakt på minst £130k, helst £180k.

Lenke til kommentar

United og Arsenal er to stusselige klubber, behandler fansen sin som dritt. Håver inn penger men handler inn spillere til firstprice priser, om i det hele tatt. Har jo noe i frysa! (Type unge "talenter" eller Anderson) Hjelper lite at naboene griller indrefilet og at lukta broderer seg rett inn i stua vår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

United og Arsenal er to stusselige klubber, behandler fansen sin som dritt. Håver inn penger men handler inn spillere til firstprice priser, om i det hele tatt. Har jo noe i frysa! (Type unge "talenter" eller Anderson) Hjelper lite at naboene griller indrefilet og at lukta broderer seg rett inn i stua vår.

 

Arsenal er milevis verre enn United, men point = taken.

Lenke til kommentar

United driver en sunn og fornuftig økonomi, og vinner serien så og si hvert eneste år. Skjønner ikke hva folk klager over. Og nei, det blir nok ikke noe annerledes med Moyes, verken når det gjelder det økonomiske eller tittelmessig (I hope). Laget pdd mangler kanskje en sentral eller en ving, men fortsatt har vi klassespillere i alle andre posisjoner. Vi har best forsvar i ligaen, vi har gode vinger i Valencia, Nani, Zaha etc. Carrick på midten. Vi har en Kagawa som kommer til å stråle i år, bak en målsulten RvP. I tillegg har vi et lass med unge spillere som stadig blir bedre. Calm the fuck down, begynner å se meg lei på sutrete United-fans.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har også stor tro på Moyes, men hvis han tar en "Vi har en god nok stall" eller " Jeg har tro på laget " og ikke kjøper en midtbanespiller, blir jeg veldig bekymret. Hvis vi derimot henter en midtbanespiller, tror jeg laget er mer enn godt nok til å vinne serien. Det blir også spennende og se hvordan Moyes reagerer på et eventuelt salg av Rooney. Er RVP, Welbeck og Chica godt nok?

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

Ja, det trengs en midtbanespiller, men det hadde nok ikke gått helt skeis uten heller. Om det så kun blir Fellaini blir jeg fornøyd. Klarer ikke se for meg at Cesc eller Modric kommer, selv om jeg håper. Personlig tror jeg Rooney blir solgt, og jeg mener han ikke trengs å erstattes akkurat nå. Moyes vil nok bruke 1 spiss for det meste og da er de 3 du nevner god nok dekning. I tillegg vil det åpne for mer fast bruk av Kagawa i 10'er-rollen, samt åpne for muligheter for vår lille magiker som har prestert godt i pre-season (mot ræva lag selvsagt, men dog).

Lenke til kommentar

Ifølge Casetta dello Sport har vi et bud inne på Marchisio på 30 mill euro.

Har ikke peiling på hvem det er, annet enn at han spiller for Juve.

Vi har vel vært linket med han siden 2011 omtrent. Er landslagsspiller, og er visstnok veldig god. Så kan være en løsning på vårt "midtbaneproblem" :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...