Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hopper på tv2 sumo i år - hadde "borteseier" eller hva det het hos Altibox i fjor, men gidder ikke betale 350-400 kr mnd for en haug med kamper jeg ikke har tid eller ork til å se uansett.

 

Sumo har kampanje nå og koster 299 eller 399 for 3 mnd om du er medlem i supporterklubben.

Lenke til kommentar

Fabregas til £40M nå. Er en "benkis" på Barcelona mer verdt enn Englands beste spiller?

 

Når Carroll koster £15M, Downing kostet £20M, Joe Allen kostet £15M og Chelsea betalte £20M for Lukaku for 2-3 år siden, må Rooney være verdt mer enn £25M.

 

Vi betalte vel rundt £20M for Young, og jeg har heller en uinspirert Rooney på banen i 15 minutt hver kamp enn Young som felles av sin egen skygge.

Lenke til kommentar

Jeg velger å fortsatt håpe på Cesc. Pdd virker det for meg som det ikke er noen andre som er aktuelle. Litt rart at Moyes sier de forhandler med flere spillere. Tror det må være snakk om Ronaldo, Modric og Cesc. Baines og Fellaini tror jeg han evt hopper på som kriseløsninger helt mot slutten av vinduet. Moyes setter hvertfall lista høyt hva gjelder spillerkjøp, det skal han ha. Mulig han har tatt seg vann over hodet dog. Drømmen hadde vært Cesc og Ronaldo inn portene kl. 23.54, 31. aug.

Lenke til kommentar

Jeg liker å gå litt full muppet i overgangsvinduet og heller bli skuffa 1. sep. Det er helt klart at Cesc er usikker på sin Barca-fremtid med alt dette spetakkelet. Dette vet tydeligvis Moyes & Co. da de fortsetter å kjøre på.

 

Uansett er jeg semi-fornøyd med troppen sånn den ser ut, og jeg tror vi vil kjempe om gullet.

Lenke til kommentar

Hva tenker folket om serieåpninga? Swansea borte blir tøft, ingen tvil om det. Vanligvis ville jeg vært fornøyd med et poeng, men med den harde åpningen vi har på sesongen vil jeg gjerne ha 3 poeng her.

Håper på denne lagoppstillinga:

 

DDG

Fabio - Rio - Vidic - Evra

Carrick - Cleverley/Anderson

Valencia/Nani - Kagawa - Welbeck

RVP

 

Benk: Lindegaard, Jones, Evans (er han skada?), Zaha, Cleverley/Anderson, Valencia/Nani, Januzaj

 

Tok dette rett fra hodet akkurat, mulig jeg har glemt noen, har jo så jævlig bred tropp. Rooney er glemt litt med vilje.

 

Har troa på at Welbeck og Kagawa kan få sine definitive gjennombrudd i rødt i år. Blir spennende å se. Welbeck har vært strålende i pre-season.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...