Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andrea Pirlo gikk fra Milan til Juve før sesongen - han var vel like mye AC Milan som Lampard er Chelsea?

 

Nå er ikke Lampard vurdert som for dårlig hos Chelsea, så han går neppe gratis med 1,5 år igjen av kontrakten. Lampard har slitt med skader i år, men er som vanlig blant de mest målfarlige midtbanespillerne i PL. I tillegg har SAF avvist ryktene om at de prøvde å hente Lampard.

Lenke til kommentar

Jeg trodde ikke på Owen til United heller, større sjans at vi kjøper en spiller som kan bidra fremfor en avdanket en. Så at vi skulle kjøpt Lampard er ikke så utenkelig, det er likevel oppspinn som fnats påpeker, dog ganske fornøyelig oppspinn. Har egentlig ikke hatt noe imot det, fat Frank er en fin fyr, og hadde funket bra sammen med Carrick. Da forutsatt at det bare var en midlertidig fix, samt at prisen var rett.

Lenke til kommentar

Jotun: det du svarer på er bare et ironisk svar på et inlegg som er så dumt at det er vondt.

Tror du skal holde deg til å mene absolutt alt du skriver, for selv de tingene er så dumme at man tror ikke du mener de.

 

Skal du plutselig begynne å bli ironisk i tillegg vil det bil anarki her inne.

Lenke til kommentar

Jotun: det du svarer på er bare et ironisk svar på et inlegg som er så dumt at det er vondt.

Tror du skal holde deg til å mene absolutt alt du skriver, for selv de tingene er så dumme at man tror ikke du mener de.

 

Skal du plutselig begynne å bli ironisk i tillegg vil det bil anarki her inne.

 

Pent sagt, men det var ikke noe penere det jeg sa heller

Lenke til kommentar

Begynner å bli så enormt provosert av SAF om dagen, og spesielt dette "value for money" pisset hans. Hvis han ikke kan få de spillerne vi trenger i januar-vinduet, hvorfor i helvete hentet han ikke spillere vi trengte nå i sommer? Lar han klubben måtte lide for sin egen stahet eller har fyren rett og slett mistet evnen til å vurdere kvaliteten i spillere? Man begynner jo å lure når han lar så forbanna mye middelmådighet slippe til. Tenk, vi har en spiller som mangler teknikk, fotballforståelse og pasningsferdigheter som ikke engang har lært seg offside enda. Ikke bare det, men fyren har spilt nesten fast i et år nå. På benken sitter beyond elendige fotballspillere uten en fremtid til fordel for unge fremmadstormende stortalenter. Fotballen har blitt slik den er og den kommer til å forbli sånn. Bittert? Ja! Men enten så kan man godta at sånn er det eller så kan man drite og dra. For noen er det kanskje på tide å si at nok er nok og gli inn i pensjonisttilværelsen.

Lenke til kommentar

Kjærlighet gjør blind?

 

Jeg vet ikke jeg, men jeg finner ingen fornuft i å sparke Ferguson. For meg så virker det som det aller aller dummeste vi kan gjøre. Titlene og trofeene bare renner inn. Til og med pengedoping hjelper ikke mot han. Og så skal vi sparke han i et forsøk på å nå noe bedre?

 

Jeg har sagt det samme de siste ti åra. Denne storhetsperioden slutter ( eller dupper en del ) den dagen vi mister Ferguson

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Sparking står ikke i hodet mitt heller, men hadde ikke gjort noe om han kanskje hadde i det hele tatt giddet å titte litt på andre spillere som vi faktisk trenger.

 

Eg klarer ikke å se at den gjengen som ikler seg United trøya nå skal klare å holde følge med pengedoperne. Såklart kan eg ta feil og United vinner PL iår igjen.

 

Men eg tviler. Veldig.

Lenke til kommentar

Vanskelig når Rio, Vidic, Smalling og Evans er skadet samtidig. Skal man liksom ha 6 dobbel dekning med toppspillere i alle posisjoner?

 

Fergie er den den desidert beste til å være vår manager og jeg har full tiltro til han

Er mer og mer enig med Limbeck for hver dag som går. Oppi alt surret har han noen gode poeng.

 

Det siste du sier der har folk sagt i 10 år straight, Lunatic. Før eller siden må det skje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...