Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Så denne linken her inne tror jeg, men finner ikke igjen den som postet den av en eller annen grunn (ikke at jeg har saumfart forumet).

 

Men bare sånn i tilfelle det ikke var her jeg så den så slenger jeg den ut igjen :)

 

 

http://www.guardian.co.uk/football/2012/jan/04/kenny-dalglish-luis-suarez-transcript

 

 

Kenny minner mer og mer om kelneren. Hva har egentlig skjedd med Liverpool? Før hadde jeg stor repsekt for de selv om de er bitre motstandere, men det er jo bare sirkus der for tiden.

Blitt til en tulleklubb det og ser det ut til. Synd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tar det her, da den andre tråden ikke akkurat ypper til diskusjon....

 

Hvis man ser svart på det i øyeblikket er dette katastrofalt. MEN, United er langt fra hekta av. City, som alle såg på som uovervinnelige har downperiode de også så det holder etter.

 

Det som er er bekymringsfullt akkurat nå er ikke at City fikk 3 poeng til United, de har hatt mer tidligere i sesongen, men at lagene bak tar innpå Manchester lagene bakfra.

 

Hver eneste sesong har United en dupp i formen. Om det er pga skader eller at spillere mister fullstendig formen varierer.

 

Gang på gang hever de seg.

 

Er ikke bekymret for PL akkurat nå. Mer bekymret for fremtiden. For United trenger virkelig påfyll i stallen. Spesielt på midten, for Rooney passer hvertfall ikke der...

Lenke til kommentar

Vil ha Rooney ut. Er så dritt lei det premenstruelle vesenet der som ikke klarer å levere ved den minste motgang utenfor banen. Selv driten.

Rooney har 13 mål og 4 målgivende på 18 kamper så langt. Det må sies å være mer enn godkjent. Spesielt i sesong der han har fått mange kamper som sentral midtbanespiller.

 

Jeg ville aldri solgt han. Nesten uansett pris.

 

Er det noen som skal ut før Rooney er det faen meg Evra.

Evra ut og Baines inn hadde ikke gjort meg noe.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Det var denne kampen vi skulle tape, ikke en andreball faller vår vei og fullt av personlige feil. Generelt elendig over hele linja. Blackburn-kampen var den vi skulle vinne, eller ihvertfall skulle hatt uavgjort i, men Blackburn fikk underet sitt. En siste smak av himmelen før de stuper nedover divisjonene. Tar ikke så på vei over dette, 3 poeng bak, dette laget er bedre i utfordrerposisjon.

 

Likevel, det er skremmende. Vår midtbane blir rett og slett ræveid når den nærmer midtlinja, Giggs og Carrick alene sentralt holder ikke idag, og spesielt ikke med en Park som rett og slett ikke passer inn i 442. Og når vår stjerner heller ikke vil skinne så må det gå som det må, dette var bare en slik kamp. Newcastle vant sin cupfinale, vi så etter 2-0 hvilket lag det egentlig er, en middelhavsfarer. Hadde vi vært på 60% de siste 40min idag hadde det blitt 2-2. Første omgang gir jeg alle ære til Newcastle, kjemper oss ut av formen, men etter 2-0 er det fritt frem for begge lag å spille fotball. Ingen gjør det. Jeg savnet virkelig en Fletcher iform idag, for idag hadde vi trengt noe erkebritisk, vi blir eid av en Franskmann og noe udefinert i førstomgang idag.

 

Jeg kunne godt klaget på Nani, Rooney, Berba m.fl idag, det er likevel Evra jeg vil rett skyts mot. Hva er det egentlig som gjør at han får spille fortsatt? Jeg liker ikke å henge spillere ut for hogst, men det må faen være lov å spørre seg hva Sir Alex ser i det der? Han har jo vært en skandale defensivt i flere år nå? Også vil jeg bare spørre om Hernandez hadde en positiv involvering idag? Aldri sett noe så ute av form.

 

Det var likevel bare en slik kamp, det skjer. Og vi er fortsatt bare 3 poeng bak.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Tar det her, da den andre tråden ikke akkurat ypper til diskusjon....

 

Nei den var heller overfylt av kverulanter som elsker at united taper.

Men enig med deg, det må handles i januar nå selv om Ferguson har sagt at det ikke skjer.

 

Mener fortsatt vi trenger en spiss som scorer på bestilling. Berbatov har vært god foran mål i det siste, men som vanlig så har han 2-3 gode kamper, også en drøss med kamper uten mål. Hernandez har jeg null tro på, måltyv til tider, men er ikke akkurat så involvert i spillet.

 

Midtbanen må også definitivt forsterkes.

Lenke til kommentar

Fergie:

 

- Men det er ingen grunn til panikk - vi har erfaringen til å takle det. Men vi må komme oss i form igjen til innspurten, spesielt mars og april.

 

Gullord fra Fergie. Jeg er 100% enig med han

 

Ellers er jeg enig i at savnet av Fletcher er stort når Cleverley er ute. Giggs har ikke klart å komme inn å være gamechanger i kamper vi sliter, sånn som i fjor. Til nå ihvertfall. Synd vi skal ha alle disse sykdommene og skadene

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...