Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WayneRooney Wayne Rooney

The independent are talking absolute rubbish my future is with Manchester United and the club and I are totally commited to each other

WayneRooney Wayne Rooney

the manager and I have no issues and anyone who says different don't know what they are talking about

Statement on Wayne Rooney

Issued by Manchester United, Paul Stretford of Triple S Sports and Entertainment Group and Ian Monk Associates

Manchester United and Wayne Rooney have been made aware of the theme of an article in tomorrow's Independent newspaper.

We have not seen the detail but can assure all United fans that the Manager and the Club are committed to Wayne Rooney and Wayne is committed to the Manager and the Club.

The player and the Manager have always had and retain, the utmost respect for each other and look forward to working together in the coming seasons.

Any suggestion that Manchester United and Wayne Rooney are to part company is complete nonsense.

Da var den sagaen startet og lagt død ila. 1 time. Teknologien nå til dags altså!

Endret av Ranur™
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Men ryktet kommer fra The Independent, så det må selvsagt tas med en god neve salt.

Er ikke The Independent en særdeles troverdig kilde? Men dette ryktet har jeg ingen tro på.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

WayneRooney Wayne Rooney

The independent are talking absolute rubbish my future is with Manchester United and the club and I are totally commited to each other

WayneRooney Wayne Rooney

the manager and I have no issues and anyone who says different don't know what they are talking about

Issued by Manchester United, Paul Stretford of Triple S Sports and Entertainment Group and Ian Monk Associates

Manchester United and Wayne Rooney have been made aware of the theme of an article in tomorrow's Independent newspaper.

We have not seen the detail but can assure all United fans that the Manager and the Club are committed to Wayne Rooney and Wayne is committed to the Manager and the Club.

The player and the Manager have always had and retain, the utmost respect for each other and look forward to working together in the coming seasons.

Any suggestion that Manchester United and Wayne Rooney are to part company is complete nonsense.

Da var den sagaen startet og lagt død ila. 1 time. Teknologien nå til dags altså!

Flott, hadde vært rimelig ille vist rooney dro..

EDIT: vist han plutselig skulle dra, så vil jeg tror han går til real madrid elns.. Er det sannsynelig at en spiller som Higuain hadde kommet den andre veien i så fall?

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar

WayneRooney Wayne Rooney

WayneRooney Wayne Rooney

Tilfeldig at både den offisielle uttalelsen fra klubben og Wayne Rooneys twitteruttalelser inneholder ordene "commited to xxx"? Neppe.

Lenke til kommentar

Hvorfor ser alle så negativt på ting? Tror dere alle managere går ut med engang og sier "Såklart skal vi kjøpe! Vi skal ha han for 20 mill, han for 15 +klausuler"?

Se på gode gamle 'Arry; sier 31. Januar kl. 23.30 at han definitivt ikke skal kjøpe noen, plutselig har han hentet en obskur spiller alle hadde glemt for 20 mill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...