Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere enn meg som vil ha Jones ut av midtforsvaret? Jeg vil ha han som sideback eller aller helst som defensiv midtbane. Skjønner vi spiller med han nå som Vidic og Smalling er ute, men når vi har våre førstevalg spilleklare synes jeg hans beste posisjon er midtbanen. Posisjoneringen hans er temmelig hårreisende som forsvarer

 

Når skal Cleverley være spilleklar? Vi bør begynne å få noen spillere rilbake i posisjon igjen.

 

Jeg håper det er noe i Lampard ryktene. Liker veldig godt av vi satser britisk

 

Skal vi hente en forsvarer så synes jeg heller vi kan prøve oss på Vermalen. Vi er inne i en spillerflukt fra Arsenal og vi kan gjerne ta vår del av kaka

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Vil nå ikke ha Lampard hvertfall. Er han ikke god nok for Chelsea er han heller ikke god nok for United.

 

Så vi kan bare hente Barca spillere? ;) Jeg tror Lampard kunne gjort det bra hos oss jeg. En god offensiv målfarlig sentral midtbanespiller som ikke trenger å koste så mye. Cleverley er veldig mye skadet

Lenke til kommentar

Lampard er jo mr. Chelsea sammen med Terry. Han vil vel aldri finne på å forlate klubben han elsker.

 

Om så ryktene er sanne tror jeg heller et lån er mye bedre enn et kjøp, han vil sikkert være veldig overpriset, i tillegg er han gammel og forlengst over the top.

 

Gi meg Sneijder.

Lenke til kommentar

Lampard "er" like mye Chelsea som Rio Ferdinand "er" Manchester United. Uansett, ålreit spiller og en av de få sympatiske karene på det Chelsea-laget, jeg er bare lettere deprimert fordi United har kommet til det punktet at det er den typen spillere som jaktes. Vrakgods fra konkurrentene. Trist, veldig trist.

Lenke til kommentar

Om det er noe i ryktene, kommer United selvsagt ikke til å betale mye i overgangssum for Lampard. Det er vel heller lønnskostnaden som kan bli dyr på mannen, som har scoret 8 mål i PL denne sesongen. Tallet tyder vel på at mannen fortsatt har noe å bidra med...

 

http://www1.skysports.com/football/news/11095/7414138/?

Fergie sier det ikke er noe i dette. Han tror ikke Chelsea ønsker å selge en av sine bedre spillere midt i sesongen.

 

Edit 2:

Rykter sier at SAF peker på Pep som etterfølger. Om han tar med seg Messi, Iniesta og Xavi, så stiller jeg meg bak dette forslaget. I tillegg har vel Barca et par ungdomsslag som også består av fremtidige verdensstjerner. Antar Pep har litt innsikt i hvem som har størst potensiale av disse også.

 

http://www.givemefootball.com/premier-league/guardiola-coy-on-old-trafford-switch?

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Vil nå ikke ha Lampard hvertfall. Er han ikke god nok for Chelsea er han heller ikke god nok for United.

 

Så vi kan bare hente Barca spillere?

Verdens beste til å tolke innlegg på en idiotisk måte slår til igjen.

 

Nei, vi kan kjøpe spillere som er for gode for sine respektive klubber også. Men vi bør ikke kjøpe spillere som er på vei ned og ut av toppsjiktet. Det er IKKE united måten å gjøre ting på.

Lenke til kommentar

Michael Owen anyone?

 

United kommer aldri til å bruke £10M på en spiller som er 33 år gammel. I så fall lyser det desperasjon lang vei.

Var eg enig i at Owen var en kjekk signering?

 

Hata det. Eneste som gjorde den overgangen verdt noe, var reaksjonene fra Liverpool gjengen.

Lenke til kommentar

Edit 2:

Rykter sier at SAF peker på Pep som etterfølger. Om han tar med seg Messi, Iniesta og Xavi, så stiller jeg meg bak dette forslaget. I tillegg har vel Barca et par ungdomsslag som også består av fremtidige verdensstjerner. Antar Pep har litt innsikt i hvem som har størst potensiale av disse også.

Gud, nei. Noen som har lest Zlatan-boka her?

Lenke til kommentar

Owen var genialt i mine øyne. Gratis overgang og antagelig ikke så stor lønn. Fullt kapabel spiller. Engelsk også

 

Jeg er alltid for å tenke langsiktig, men noen dro for ente gang frem Alex som noen vi bør hente. Som svar på det dro jeg frem Lampard som det var rykter om.

 

Jotun: det du svarer på er bare et ironisk svar på et inlegg som er så dumt at det er vondt.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...